زاهدی:گرفتن مدال طلای المپیک بزرگترین هدف امسالم است

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این ورزشکار افتخارات زیادی را کسب کرده و قهرمانی های زیادی را به همراه تیم ملی ناشنوایان کسب کرده ، به تازگی هم داماد شده و وارد بخش جدیدی از زندگی شده ، اخلاق و شخصیتش بی نظیر است . در هشتمین روز از سال جدید ” آرش زاهدی ”کاپیتان […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این ورزشکار افتخارات زیادی را کسب کرده و قهرمانی های زیادی را به همراه تیم ملی ناشنوایان کسب کرده ، به تازگی هم داماد شده و وارد بخش جدیدی از زندگی شده ، اخلاق و شخصیتش بی نظیر است .

در هشتمین روز از سال جدید ” آرش زاهدی ”کاپیتان تیم ملی فوتبال ناشنوایان مهمان سایت بود که در ادامه گفتگوی متفاوت نوروزی خبرنگار با این ورزشکار با اخلاق مازندرانی را می خوانید :

 

سال ۹۵  برای شما چگونه گذشت؟

سلام عرض می کنم خدمت شما و همکاران خوب و پرتلاشتون و سال جدید رو به شما و مردم عزیز تبریک میگم.

والا سال ۹۵ خوب بود ، بهترین اتفاق زندگی من ازدواج بود که خدا رو شاکرم همسری خوب و مهربان نصیبم شد. واقعا خدارو شکر میکنم.

 برای سال تحویل برنامه خاصی داشتید؟

برنامه که زیاد داشتم اما ترجیح دادم اولین سفره سین روی رو در کنار خانواده ام باشم.

مسافرتی جایی نمی‌روید؟امسال تعطیلات عید کجا هستید؟

با توجه به اینکه مراسم عروسی من اواخر اسفند بود و طبیعتاً بایست می رفتم سفر ماه عسل ولی دیدار با اقوام و آشنایان رو به مسافرت ترجیح دادم . دوست داشتم تمام بستگان و آشنایان رو بیشتر ببینم و بیشتر در کنار خانواده ام باشم. حتی لحظه سال تحویل رو هم به دیدار اهل قبور رفتم.

 به کوچک‌تر های فامیل عیدی می‌دهید؟
البته که میدم اما باور کنید اگر به من یادآوری نکنند فراموش میکنم (باخنده)

یادتان هست بهترین عیدی زندگی شما چه بوده؟

آره یادمه ؛ اشتغال به کارم بهترین عیدی زندگی من تا این سال بود.

دوست دارید سال ۹۶ برای شما چگونه رقم بخورد؟

دوست دارم سالی رویایی برای خودم و خانواده ام رقم بزنم .

 برای عید نوروز چه پیامی به مردم مازندران دارید؟

میلاد حضرت فاطمه‌ زهرا (سلام‌الله‌علیها) و عید نوروز را به همه‌ی هم‌ میهنان عزیزم تبریک عرض میکنم امیدوارم همانطور که رهبر معظم انقلاب امسال رو سال اقتصاد مقاومتی : تولید – اشتغال نامگذاری کردند مسئولان ذیربط هم به این موضوع عنایت ویژه داشته باشند تا مردم ما علی الخصوص جوانان ما هم خوشبخت بشوند.

 

کدام سین هفت سین رو دوست دارید؟چرا ؟

سبزه رو بیشتر از بقیه دوست دارم چون نشانه فرشته اردیبهشت است و نماد آب‌های پاک.

 بهترین اتفاق سال ۹۵ برای شما ؟

مراسم عروسی خودم و برادرم بود.

 تلخ ترین اتفاق سال ۹۵ ؟

شکست خوردن در جام جهانی فوتبال در ایتالیا که دوست ندارم بیشتر از این درباره این موضوع صحبت کنم. و رحلت آیت اله هاشمی رفسنجانی بود.

به نظرتان چهره های برتر کشور در زمینه های مختلف مانند سیاسی، ورزشی ، علمی ، فرهنگی و … در سالی که گذشت چه کسانی بودند ؟

صاحب نظر نیستم اما تو حرفه شغلی خودم به عنوان یک کارشناس ارشد معماری به نظرم آقای مهندس محمدحسن محبعلی در زمینه معماری موفق بودند ، در عرصه سیاست هم آقای دکتر محمد جواد ظریف در امور خارجه به نظرم تا حدودی موفق بود ، در عرصه ورزش به نظرم آقای حسن یزدانی در کشتی و آقای برانکو در پرسپولیس در کارشان خیلی موفق بودند. در استان مازندران هم دکتر آرام در بهزیستی در بین مدیران استانی بسیار موفق عمل کردند.

سال ۹۵ کدام اشتباه را داشتی، که اگر به عقب برگردی آن کار را انجام نمی‌دهی؟

دعوا با یک پیرمرد بدلیل سوء تفاهم اون پیرمرد بود ، هرچند که معذرت خواهی هم کردم و اون هم پذیرفت . اما هنوز هم تو دل خودم ناراحتم با این که هیچ ضربو شتم و زد و خوردی هم نداشت .

دغدغه اصلی ات و برنامه‌ات برای سال ۹۶ چیست؟
خب طبیعتاً شروع زندگی جدید مشکلات خاص خودش رو داره ، اما من بیشترین تمرکز و هدفم رو گرفتن مدال طلای فوتبال بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان در ترکیه ۲۰۱۷  ، داشتن یک زندگی آبرومند و خدمت بیشتر به جامعه هدف قراردادم.

 چه آرزویی در سال ۹۶ دارید؟

گرفتن مدال طلای فوتبال المپیک ترکیه که امیدوارم  این آرزو محقق بشود.و خیلی دوست دارم اگر فرصتی پیش بیاد بیشتر از گذشته به مردم خدمت کنم.

آخرین کلامتان برای خوانندگان ویژه‌نامه نوروزی؟پایان بخش گفتگوی ما این باشد که یک دعا برای مردم بفرمایید؟

تشکر ویژه از پدر ، مادر و همسرم که همیشه همراه و هم دل با من بودند. از مدیر دوست داشتنی خودم که علاقه قلبی خاصی به ایشان دارم آقای دکتر سید سعید آرام مدیر کل بهزیستی و رییس هیات ورزشهای ناشنوایان استان که هیچ وقت ورزشکاران و مددجویان رو تنها نگذاشتند تشکر ویژه دارم و همچنین دوست و یار عزیزم محمد پرگر ، مرتضی خوش بین و همه عزیزانی که در زندگی همراه من هستند تشکر میکنم.

از  خدا هم میخواهم آنچه را که شایسته مردم هست به آنها هدیه بده ، نه آنچه را که آرزو دارند ، زیرا گاهی آرزوهایشان کوچک است و شایستگیشان بسیار …  انشالله که همیشه سالم و سلامت باشند.
خدایا …..
چه یافت آنکه تو را گم کرد
و چه گم کرد آنکه تو را یافت.