پرگر:امسال سال سرنوشت ساز تاریخی ورزشکاران ناشنوای ایران خواهد بود

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در دوران حضورش در میدان ورزش که بی نظیر بود و حالا هم پستی دارد که فرا شهری و استانی و کشوری و حتی آسیاییست.نه تنها ما مازندرانی ها بلکه یک ملت به داشتنش افتخار می کنند.بدون شک یکی از بهترین اتفاقات سال نشستن او بر کرسی ریاست کنفدراسیون ناشنوایان […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در دوران حضورش در میدان ورزش که بی نظیر بود و حالا هم پستی دارد که فرا شهری و استانی و کشوری و حتی آسیاییست.نه تنها ما مازندرانی ها بلکه یک ملت به داشتنش افتخار می کنند.بدون شک یکی از بهترین اتفاقات سال نشستن او بر کرسی ریاست کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه بود.

در هفتمین روز از سال جدید ”محمد پرگر ” رییس مازندرانی کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه مهمان سایت بود که در ادامه گفتگوی متفاوت نوروزی خبرنگار با این افتخار آفرین مازندرانی را می خوانید :

سال ۹۵  برای شما چگونه گذشت؟
باعرض سلام و ادب و احترام خدمت همه خوانندگان عزیز
سال ۹۵ با تمام فراز و نشیب ها سال پرحادثه ایی بود اعم از سیاسی و ورزشی و فرهنگی و اجتماعی.

سال ۹۶ سال سرنوشت ساز تاریخی ورزشکاران ناشنوای ایران در المپیک ناشنوایان سامسون ترکیه خواهد بود.

 برای سال تحویل برنامه خاصی داشتید؟

لحظه تحویل سال رو در منزل و در کنار همسرم و مادرخانمم بودم.

مسافرتی جایی نمی‌روید؟امسال تعطیلات عید کجا هستید؟

خیر.امسال عید با توجه به مدتی که از خانواده و بستگان دور بودم میخواهم در کنارشان باشم و همه رو ببینم.

 به کوچک‌تر های فامیل عیدی می‌دهید؟
(باخنده) به خواهرزاده های گلم و هر کوچولویی که میاد پیشم عیدی میدم.

یادتان هست بهترین عیدی زندگی شما چه بوده؟

بهترین عیدی زندگی ام رو هرسال از مادربزرگ دوست داشتنی ام ننه سلیمه که مادر شهید روانبخش پرگر هست میگیرم انشاءالله که عمری باعزت و طولانی همراه با سلامتی داشته باشد

دوست دارید سال ۹۶ برای شما چگونه رقم بخورد؟

سالی سرشار از سلامتی و عاقبت به خیری برای خودم و همسرم و  پدر و مادرم

 برای عید نوروز چه پیامی به مردم مازندران دارید؟

سال نو رو به همه مردم خوب وعزیزم در استان تبریک میگم و آرزوی سلامتی و بهروزی و توفیق دارم .  به همه جوانان عزیز باتوجه به اتفاقاتی که در بعضی ها  اعم از طلاق و قتل و درگیری افتاده که باعث رنج و ناراحتی خانواده شده توصیه میکنم باعقل و درایت و احترام و احتیاط از زندگی در کنار خانواده لذت ببرند مگر چقدر عمر داریم قدر این فرصت ها و پدر و مادر و خانواده را بدانند انشاءالله که همیشه شاد و خندان و سلامت و زندگی پربار و موفقی داشته باشند.

 

http://www.mazandsport.com/wp-content/uploads/2017/images/00ali/photo_2017-01-08_17-16-03.jpg

کدام سین هفت سین رو دوست دارید؟چرا ؟

سبزه را بخاطر داشتن نماد شادابى و سرسبزى و نشانگر زندگى بشر و پیوند او با طبیعت است.

 بهترین اتفاق سال ۹۵ برای شما ؟

اتفاقات خوب زیادی افتاده که بهترین هاش هم موفقیت کیمیا علیزاده و مجتبی عابدینی در المپیک و مقام سومی فوتسال در جهان وقهرمانی کشتی گیران ناشنوای ایران در جهان .

 تلخ ترین اتفاق سال ۹۵ ؟

شهادت مدافعان حرم  و حادثه پلاسکو و شهادت مظلومانه آتش نشانان و ناداوری علیه آقا بهداد سلیمی در المپیک .

به نظرتان چهره های برتر کشور در زمینه های مختلف مانند سیاسی، ورزشی ، علمی ، فرهنگی و … در سالی که گذشت چه کسانی بودند ؟

چهره های معروف محمد جواد ظریف و کیمیا علیزاده و اصغر فرهادی و قهرمانان عزیز ناشنوا که افتخارات بزرگی را برای کشور تقدیم کردند ولی مظلوم واقع شدند از چهره های ماندگار و برتر سال ۹۵ بوده اند.

سال ۹۵ کدام اشتباه را داشتی، که اگر به عقب برگردی آن کار را انجام نمی‌دهی؟

چیزخاصی به ذهن ندارم. البته هرکسی ممکن است در کار و زندگی اش اشتباهی بکند  ولی براش تجربه میشود در بهتر عمل شدن زندگی آینده اش

دغدغه اصلی ات و برنامه‌ات برای سال ۹۶ چیست؟
دغدغه و برنامه اصلی ام در سال ۹۶ مطرح کردن و رساندن جایگاه  کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه به اهداف بزرگ در سطح بین المللی از طریق شما رسانه ها که باعث بیداری و آگاهی و نزدیک شدن مسئولین و مردم در رابطه با سیاست های ورزش ناشنوایان می شود.

 چه آرزویی در سال ۹۶ دارید؟

آرزوی سلامتی برای همسرم و پدر و مادرم و مادر همسرم و خانواده ام و همه مردم عزیز و  شفای همه بیماران و همچنین موفقیت و کسب مدال خوشرنگ المپیک ناشنوایان در سامسون ترکیه توسط ورزشکاران ناشنوای جمهوری اسلامی ایران بزرگترین آرزوی بنده است.

آخرین کلامتان برای خوانندگان ویژه‌نامه نوروزی؟پایان بخش گفتگوی ما این باشد که یک دعا برای مردم بفرمایید؟

تشکر میکنم از لطف و محبت تان و برای همه مردم خوب و مهربان و زحمتکش آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال را سال اقتصاد مقاومتی و تولید – اشتغال نامگذاری کردند  برای همه جوانان عزیز باعث محقق شدن آرزوی دیرینه شان در زمینه اشتغال و بهتر شدن وضعیت اقتصادی شان شود.
جا دارد از لطف و محبت مردم عزیز و  ورزش دوست و  زحمات بیدریغ مسئولین محترم و  همکاران خوبم در آموزش و پرورش وسازمان بهزیستی و سازمان ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش های ناشنوایان و رسانه های خبری تقدیر و تشکر بکنم انشاءالله در سایه حمایت های شما عزیزان بتوانم شایستگی ها و توانمندی ها و اعتماد مدیران ایران اسلامی را در سطح بین المللی ثابت کنم.

http://static2.bornanews.ir/thumbnail/NEpYjbXAkh2k/c-5e-GrpQoxvSUuTA98NsxM4nZ53FJIggXpYEUp0nCCZGguvCUz_U9OFHbqWJYS5/188.jpg

http://www.mazandsport.com/wp-content/uploads/2017/images/00ali/4/photo_2017-01-08_17-43-46.jpg