شهر رینه آمل بهترین شرایط برای برپایی اردویی تیم های ملی فوتبال را دارا است

مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران پس از بازدید ازامکانات ورزشی و رفاهی شهر کوهستانی رینه بخش لاریجان آمل، این شهر را دارای بهترین شرایط برای برپایی احتمالی اردوهای آینده تیم ملی دانست. به گزارش مازند اسپرت ؛ مهدی مهدوی کیا عصرپنجشنبه درحاشیه این بازدید گفت: اکنون برخی اردوهای تمرینی هوازی وارتفاع از سطح دریا […]

مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران پس از بازدید ازامکانات ورزشی و رفاهی شهر کوهستانی رینه بخش لاریجان آمل، این شهر را دارای بهترین شرایط برای برپایی احتمالی اردوهای آینده تیم ملی دانست.

به گزارش مازند اسپرت ؛ مهدی مهدوی کیا عصرپنجشنبه درحاشیه این بازدید گفت: اکنون برخی اردوهای تمرینی هوازی وارتفاع از سطح دریا در خارج از کشور ویا در مناطقی دیگر از کشور که فاصله زیادی با تهران دارند برپا می شود واین درحالی است که شهر رینه به لحاظ نزدیکی با پایتخت دربهترین شرایط ممکن واقع شده است.

وی افزود: به دعوت دوستان مان در شهرداری رینه از امکانات ورزشی و رفاهی این شهربازدیدی داشتم وخوشحالم که برای اولین بار به این شهر سفر کردم.

مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران ادامه داد: زمین فوتبال شهر رینه دارای نواقصی ازجمله تسطیح نبودن زمین و نداشتن رختکن وبرخی امکانات دیگر بود که از شهرداری ومسوولان محلی این شهر خواسته شده تا حداقل پایان مردادماه نسبت به رفع آن اقدام کنند.

مهدوی کیا تصریح کرد: جای امیدواری خواهد بود که با برطرف شدن نواقص موجود، اردوهای آینده تیم ملی را در شهر رینه لاریجان که به لحاظ نزدیکی به تهران موقعیت خوبی را دارد، برپا کنیم.

وی یادآورشد: شرایط کوهستانی ومناسب بودن آب وهوایی شهر رینه وبخش لاریجان آمل ووجود امکانات هتل دراین شهر ونزدیکی شهر به تهران بهترین شرایط را برای برپایی اردوهای هوازی تیم است.

مهدی مهدوی کیا به همراه علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران، روزپنجشنبه به دعوت اعضای شورای اسلامی وشهرداری رینه از امکانات ورزشی ورفاهی این شهر دیدن کردند.

شهر کوهستانی رینه لاریجان از توابع شهرستان آمل در کیلومتر ۷۹ جاده هراز از مسیر شهرستان آمل به تهران ودر ارتفاعات قله دماوند واقع شده وبه شهر بام ایران معروف است.