تصاویر برتری امیدهای خونه به خونه در زمین ذوب آهن اصفهان

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، شاگردان حسین رحمانی با دبل کردن تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه مشابه یک صفر توانستند به صدرنشینی ۲۴ ساعته فولاد خوزستان پایان دهند و یکبار دیگر با سه امتیاز اختلاف نسبت به این تیم اهوازی با ۳۵ امتیاز در صدر جدول قرار گیرند. گفتنی است، تیم خونه به […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، شاگردان حسین رحمانی با دبل کردن تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه مشابه یک صفر توانستند به صدرنشینی ۲۴ ساعته فولاد خوزستان پایان دهند و یکبار دیگر با سه امتیاز اختلاف نسبت به این تیم اهوازی با ۳۵ امتیاز در صدر جدول قرار گیرند.

گفتنی است، تیم خونه به خونه در دیدار معوقه خود از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور باید نهم فروردین سال ۹۶ در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف تراکتور سازی تبریز برود و در صورت برتری در این دیدار بااختلاف جالب توجه ۶ امتیاز نسبت به تیم دوم، موقعیت خود را در صدر جدول تداوم خواهد بخشید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه، از هفته پنجم به بعد هنوز شکستی را متحمل نشده است تا عملکرد قابل ملاحظه ای را از این تیم شاهد باشیم.

برد امروز تیم امید خونه به خونه مازندران مقابل ذوب آهن اصفهان و به پایان رساندن سال ۹۵ با تداوم صدرنشینی شاگردان رحمانی در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور را به تمام فوتبال دوستان مازندران و هواداران خونه به خونه تبریک می گوئیم.