دانشگاه کسری قهرمان مسابقات شد + تصاویر

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این مسابقات بعداز سال ها که مسابقات محلات رامسر در شکل پنج نفره یا چهارنفره و با قوانین متفاوت برگزار میشد،در قالب دوازده تیم و به شکل کاملا قانونی –  از دهم اسفند نود و پنج در دو گروه شش تیمی آغازشد . پس از انجام سی وچهار بازی چهار […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این مسابقات بعداز سال ها که مسابقات محلات رامسر در شکل پنج نفره یا چهارنفره و با قوانین متفاوت برگزار میشد،در قالب دوازده تیم و به شکل کاملا قانونی –  از دهم اسفند نود و پنج در دو گروه شش تیمی آغازشد .

پس از انجام سی وچهار بازی چهار تیم دانشگاه کسری رامسر،پیشکسوتان رامسر،طواف زاده کتالم، جوانان سادات شهر به مرحله نیمه نهایی رسیدند .

در نهایت تیمهای جوانان سادات شهر و دانشگاه کسری به فینال بازیها رسیدند .

در دیدار فینال دانشگاه کسری که از چند بازیکن با تجربه از جمله عباس پورعسگری بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی سود میبردگیم اول مقتدرانه بیست و پنج برهفده برد.

اما در گیم دوم تیم جوانان سادات شهر بازی بهترآغازکرد و تا امتیازشانزده از حریفش پیش بود.اما پس از آن ورق برگشت تا باز هم کسری پیروز ست دوم شود اینبار با نتیجه بیست و یک بر بیست و پنج در گیم سوم هم کسری تا امتیاز بیست ودو تیم برتر میدان بود .

اما مصدومیت بهنام اتابکی باعث شد ورق برگردد و به سختی و با درخشش پوریا جنتی پدیده بازیها با  نتیجه بیست وهشت بر بیست شش پیروز بازی و قهرمان مسابقات شود .

تیم طواف زاده کتالم نیز بعنوان سوم رسید درحاشیه شب فینال پیشکسوتان والیبال رامسر در قالب دوتیم  به طور نمادین مسابقه دادند که درپایان از محمود کاکویی پیشکسوت والیبال رامسر تقدیرشد .

ورودی این مسابقات به جهت رشد والیبال  دررامسر رایگان بود و به کمک اسپانسرمسابقات مجتمع تجاری سیمرغ به تیمهای اول تاسوم جوایز نقدی اهدا شد.

رحمان حلاجیان ریاست هیات والیبال رامسر درمدت حضورش دروالیبال رامسر تحول خوبی در این رشته ایجاد کرده است گرمای این رشته به سالنهای رامسربرگردانده است.