زراعتگر : بدمینتون بریون آمل در سکوت و غریبانه نایب قهرمان کشور شد.

 تیم بدمینتون بریون آمل مقام نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاههای ایران  را کسب کرد و  سهمیه مسابقات بدمینتون جام باشگاههای غرب آسیا را بدست آورد. بدین منظور بهزاد زراعتگر رییس هییت بدمینتون شهرستان آمل و سرپرست این تیم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت (مازند ورزش)، در آملبه گفت و گو […]

 تیم بدمینتون بریون آمل مقام نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاههای ایران  را کسب کرد و  سهمیه مسابقات بدمینتون جام باشگاههای غرب آسیا را بدست آورد. بدین منظور بهزاد زراعتگر رییس هییت بدمینتون شهرستان آمل و سرپرست این تیم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت (مازند ورزش)، در آملبه گفت و گو پرداخت که در ادامه ماحصل این گفت و گوی اختصاصی را میخوانید:

**امسال سومین حضورمان در لیگ برتر کشور بود

در سال ۱۳۸۸ بدمینتون آمل در رده های پایه به کمک آقای صداقت آغاز به کار کردیم وهمان سال توانستیم در لیگ دسته دو کشور سوم بشویم و در سال ۹۰ در لیگ دسته دو کشور که اکثر بازیکن ها بومی بودند در شهر بندرعباس نایب قهرمان شدیم و به لیگ دسته یک صعود کردیم. در لیگ دسته یک کشور با کمک آقای مرتضی ولی دروی یک تیم تشکیل دادیم که تعداد بیشتر آن بومی بودند و در آن سال هم موفق شدیم نایب قهرمان بشویم. در فصل اول که در سوپر لیگ شرکت کردیم  و به مقام سومی رسیدیم . در سال ۹۴ به دلیل کم بودن بودجه و قوی نبودن تیم توانستیم در سوپر لیگ کشور با یک اختلاف گیم شماری چهارم بشویم.امسال سومین حضورمان در سوپر لیگ کشور بود که حضور ۸ تیم در ۲ گروه آغازشده بود که  مرحله ی نهایی آن به میزبانی فدراسیون  در تهران برگزار شد که مقام نخست این مسابقات به تیم دانشگاه آزاد اسلامی رسید که موفق شد ۱۸ امتیاز کسب کند و کرمانشاهی ها هم با ۱۰ امتیاز سوم شدند.

**امیدواریم که اسپانسر ما را حمایت کند

لیگ فصل آینده برخلاف فصول قبل که از آبان ماه شروع میشد امسال از تابستان شروع میشود و امیدواریم که اسپانسر ما را حمایت کند که بتوانیم در این مسابقات شرکت کنیم. در لیگ امسال شرکت بریون آمل از ما حمایت کرد که از آن ها کمال تشکر را دارم .امیدواریم با حمایت مسئولان شهرستان و شرکت بریون ، این تیم بتواند با پشتیبانی مالی مناسبی در مسابقات غرب آسیا شرکت کند تا بتواند به افتخارآفرینی خود نیز تداوم ببخشد.

**برنامه ی امسال ما استعدادیابی است.

برنامه امسال ما در سال ۹۶ استعدادیابی در ماه اردیبهشت و تغییر دادن بازیکن های نونهال, نوجوان و جوان در سطح تیم ملی است. هدف ما این است که در سال ۹۶-۹۷ بیشتر پایه کار کنیم و  زمانی که خواستیم مجددا در سوپر لیگ کشور تیم تشکیل بدهیم ترکیب تیم اول از آمل بعد استان و در آخر غیربومی باشد. با بچه های بومی هر هفته تمرین داریم ولی با بچه های غیربومی سعی کردیم یک یا دو روز قبل از مسابقات در شهر آمل تمرینی باهم داشته باشیم و بعد از آن آماده ی مسابقات بشویم.

 

**باید مسابقات پخش زنده بیشتر برگزار شود

متاسفانه بدمینتون مازندران چند سالی نظم خاصی نداشت و به موقع برای مسابقات اعزام نمی شدیم البته از آقای امیر فخریان رییس هیئت بدمینتون استان تشکر می کنم که چند سالی است نظم خاصی به بدمینتون استان داده است  و مسابقات منظم برگزار می شود. متاسفانه فدراسیون ضعیفی داریم باید مسابقات پخش زنده بیشتر برگزار کنیم تا در روحیه بچه ها تاثیر مثبتی بگذارد.

 

**رشته ما اصلا حامی مالی ندارد

متاسفانه رشته ما اصلا حامی مالی ندارد و به بدمینتون بازان این شهرستان توجهی نمی شود بابت اجاره سالن ۲۵ میلیون هزینه پرداخت می کنیم که تامین این هزینه از عهده ما خارج است من واقعا از دست مسولین شهر آمل  گله مندم. درخواست عاجزانه از مسئولین دارم یک سالن اختصاصی در اختیار بدمینتون قرار بدهند. بدمینتون آمل یک زمانی اصلا حرفی برای گفتن نداشت ولی الان جز دو تیم استان هستیم که در همه مقاطع مقام داریم.

**درسکوت و غریبانه نایب قهرمان لیگ برتر کشور شدیم

بعد از نایب قهرمانی ما در سوپر لیگ کشور تنها کسی که با ما تماس گرفت و به ما تبریک گفت آقای امیر فخریان رئیس هیئت استان بود. میشود گفت ما درسکوت و غریبانه نایب قهرمان لیگ برتر کشور شدیم. از آقای امیر فخریان, مرتضی ولی وردی,  شرکت مهتاب جوجه آقای براری نهایت تشکر را می کنم که از ما حمایت کردند.

 

 

گفت و گو: علی حسینی

تنظیم: المیرا قاسم تبار