منوتی:فدراسیون و فوتبال آرژانتین غرق در بحرانی عمیق هستند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، سزار لوئیس منوتی از وجود ساختارهای غلط در فوتبال کشورش واقعا ناراحت است. اسطوره‌ای که در جام جهانی ۱۹۷۸ تیم کشورش را به مقام نخست رساند، می‌گوید وجود این مسائل نادرست باعث لطمات زیادی شده، به عنوان نمونه بسیاری از چهره‌های جوان و پدیده این کشور، با وجود سن […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، سزار لوئیس منوتی از وجود ساختارهای غلط در فوتبال کشورش واقعا ناراحت است.

اسطوره‌ای که در جام جهانی ۱۹۷۸ تیم کشورش را به مقام نخست رساند، می‌گوید وجود این مسائل نادرست باعث لطمات زیادی شده، به عنوان نمونه بسیاری از چهره‌های جوان و پدیده این کشور، با وجود سن کم به دیگر کشورها مهاجرت کرده‌اند.

وی در گفت‌وگوی با یک رسانه آلمانی اظهارداشت:ما کاملا غرق در بحرانی عمیق هستیم.در اینجا هیاهو بسیاری وجود دارد و وضعیت اقتصادی بسیار سخت و پیچیده شده است.بازیکن جوان در اینجا موقعیتی برای رشد و پیشرفت مثل گذشته‌ها پیدا نمی‌کند.

منوتی ادامه داد:اوضاع به گونه‌ای شده که بازیکن جوان دیگر در رویای این نیست که همین جا بماند و در باشگاهش پیشرفت کند.بلکه او دنبال تحقق این خواب و خیال است که به اروپا برود. به همین دلیل اکثریت این عده، سبک بازی خود را از  دست داده‌اند و بازی‌ آنها اروپایی شده است.

به اعتقاد این چهره قدیمی و پیشکسوت، در بوجود آمدن چنین فضایی، فدراسیون فوتبال کشورش مقصر است.

او اظهار داشت:فدراسیون مسبب است. اگر اوضاع به همین منوال که تاکنون بوده، پیش برود، مطمئن باشید فدراسیون سقوط می‌کند.چون هیچ بحث جدی نمی‌‌ماند.به خصوص که همیشه به کارگماری‌ها نه برمبنای فرهنگ که سیاسی بوده است./فارس