صالحی: بی تجربگی‌ باعث شکست ما مقابل هنگ کنگ شد/می‌توانستیم پیروز میدان باشیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،زهرا صالحی سرعتی زن تیم ملی والیبال دختران ایران بعد از شکست کشورمان مقابل هنگ کنگ در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بازی با چین با دیدار امروز ما بسیار متفاوت بود. ما در نخستین دیدار مقابل چین قرار گرفتیم و تلاشمان این بود که فقط بازی خوبی را به نمایش بگذاریم، […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،زهرا صالحی سرعتی زن تیم ملی والیبال دختران ایران بعد از شکست کشورمان مقابل هنگ کنگ در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بازی با چین با دیدار امروز ما بسیار متفاوت بود. ما در نخستین دیدار مقابل چین قرار گرفتیم و تلاشمان این بود که فقط بازی خوبی را به نمایش بگذاریم، اما در دیدار امروز به پیروزی فکر می‌کردیم.

وی افزود: در همه ست ها از حریف پیش افتادیم، اما بازی نوسان داشت و نتوانستیم بازی را بخوبی کنترل کنیم. چین از نظر قدی از ما بلندتر بود و بازی را کاملا در دست داشت. هنگ کنگ هم تیم خوبی بود، اما می‌توانستیم آنها را شکست دهیم. بی تجربگی باعث شکست ما شد.

سرعتی زن تیم ملی ایران در ادامه با اشاره به اینکه فدراسیون در این مدت اردوهای خوبی را برای بازیکنان برگزار کرده، خاطرنشان کرد: مایدا تیم را برای این مسابقات آماده کرده بود. فکر می‌کنم نسبت به چند ماه تمرینی که داشتیم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم.

صالحی همچنین درباره اینکه دغدغه اصلی نوجوانان این است که در لیگ حضور ندارند و ممکن است رها شوند، گفت: فکر می‌کنم فدراسیون در نظر دارد مانند تیم پسران روی تیم دختران هم سرمایه گذاری کند. ما تیم خوبی داریم و به ما گفته‌اند بعد از بازگشت به ایران مجددا تمرینات را آغاز خواهند کرد./فارس