تصاویر تساوی امیدهای خونه به خونه مازندران مقابل صبای قم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور عصر امروز تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در ورزشگاه شهید حیدریان قم مقابل صبا به تساوی یک بر یک دست یافت. برای تیم امید خونه به خونه مازندران رضا آقابابایی در دقیقه ۵۰ گلزنی کرد و گل تیم امید صبای […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور عصر امروز تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در ورزشگاه شهید حیدریان قم مقابل صبا به تساوی یک بر یک دست یافت.

برای تیم امید خونه به خونه مازندران رضا آقابابایی در دقیقه ۵۰ گلزنی کرد و گل تیم امید صبای قم نیز در دقیقه ۴۵ توسط رضا شکری به ثمر رسید.

شاگردان حسین رحمانی که نمی‌خواستند صدر جدول را از دست دهند در این دیدار، یک بازی قابل قبول را به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های خوبی نیز برای گلزنی داشتند که به نتیجه نرسید تا اینکه در پایان تلاش دو تیم با تساوی خاتمه یافت.

خونه به خونه با این تساوی ۲۹ امتیازی شد تا همچنان در صدر جدول قرار گیرد و امید صبای قم نیز با یک امتیازی که امروز کسب کرد جمع امتیازاتش به عدد ۲۱ رسید تا این تیم جایگاه خود را در رده هشتم جدول حفظ کند.