مقام چهارمی بسكتبال بانوان مازندران در این رقابت ها

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش) از بهشهر،جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های پیام نور کشور با شعار “ورزش، نشاط و تندرستی” به میزبانی  استان مازندران در شهرستان ساری از تاریخ ۲۴ بهمن آغاز و در ۳۰ بهمن به پایان رسید. گفتنی است در این دوره از مسابقات بیش از ۱۴۰۰ نفر ورزشکار، مربی، […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش) از بهشهر،جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های پیام نور کشور با شعار “ورزش، نشاط و تندرستی” به میزبانی  استان مازندران در شهرستان ساری از تاریخ ۲۴ بهمن آغاز و در ۳۰ بهمن به پایان رسید.

گفتنی است در این دوره از مسابقات بیش از ۱۴۰۰ نفر ورزشکار، مربی، داور حضور داشتند که طی شش روز به رقابت پرداختند.

شایان ذکر است تيم بسكتبال مازندران از بين ۱۵ تيم شركت كننده مقام چهارم و همچنین سهميه حضور در المپياد را كسب نمود.
اين بازي ها در غالب بسكتبال ۳نفره با حضور چهار بانوی بهشهری خانم ها نوشين بهراميان با شماره پیراهن ۷، تانيا حمزه پور با شماره پیراهن ۹، فاطمه عليزادگان با شماره پیراهن۶ از شهرستان بهشهر و خانم زهره علی نیا از بابل به عنوان بازيكنان این دوره از رقابت ها و همچنین خانم محبوبه نوريان به عنوان مربي تيم حضور داشتند.

گفتنی است به دليل انتخابي برون مرزي، مسابقات از سطح بالايي برخوردار بود و تيم ها با بهترين بازيكن ها شركت كردند كه در تيم مازندران كاپيتان تيم خانم نوشين بهراميان از تجربه ي بيشتري نسبت به بازيكنان ديگر برخوردار بود و همچنین سابقه حضور در چندين دوره مسابقات سوپر ليگ a و b و ليگ ۱ رو داشته و بقيه بازيكنان به نسبت تجربه كم اما نمايش قابل قبولي از خود به اجرا گذاشتند.

در پایان، محبوبه نوریان از زحمات و تلاش های خانم فهیمه یعقوبی نماينده دانشگاه پيام نور مازندران که مسؤوليت هماهنگي اعزام تيم و برگزاري مسابقات را به عهده داشتند تشكر و قدردانی کرد.