تصاویر کشتی گیله مردی دریاپشته در شهرستان رامسر

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سرآغازکشتی های دیشب جدال دو سبک وزن این مسابقات بودجایی که اردشیر جوربنیان و طیبی به میدان پاگذاشتند؛یک بار این دو کشتی گیردریک فعل و انفعال به هم پیچیدندوهردو به زمین خوردندکه داوران رای به ادامه کاردادند؛اما جوربنیان توانست برطیبی پیروزگردد. آرش فیلی جدال بین همشهریان رامسری را از دوستش […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سرآغازکشتی های دیشب جدال دو سبک وزن این مسابقات بودجایی که اردشیر جوربنیان و طیبی به میدان پاگذاشتند؛یک بار این دو کشتی گیردریک فعل و انفعال به هم پیچیدندوهردو به زمین خوردندکه داوران رای به ادامه کاردادند؛اما جوربنیان توانست برطیبی پیروزگردد.
آرش فیلی جدال بین همشهریان رامسری را از دوستش رسول سلطانی برد.
مجتبی ذبیحی درحالی به تقابل با صابرشفیعی پاگذاشت که شفیعی ازناحیه سروصورت مصدوم بود؛ذبیحی چندباربه پاهای بیدار شفیعی رسیداما این شفیعی بود که باتجربه تر عمل کرد و ازقوای جسمانیش به خوبی بهره گرفت تا بتواند نامش را به عنوان پیروز میدان ثبت کند.
محمود بزرگی برای رسیدن به پاهای سجاد رسولی اشتباه محاسباتی داشت وبه پاهای حریفش نرسید تا رسولی دستش به عنوان فاتح بالابرود.
امارویاروی دورامسری دیگریعنی منصورسلطانی و ساعدعبدالکریمی باحواشی همراه بود؛بعد ازتساوی طرفین دروقت معمول ؛داوران تصمیم گرفتند تا سه دقیقه دیگر این دو بدون اعمال قانون جدیدبه کشتی خود ادامه دهندکه نهایتا ساعد عبدالکریمی پیروز این جدال حساس دو سبک وزن شد.
سروش بابایی درمصاف با حکیم دوست ابتدا از فن زیبا و پرتابی حکیم دوست گریخته بود توانست ورق کشتی رابه نفع خود برگرداند.
محمدرستمی مقابل عبدالله نبی زاده تن به شکست داد.
جدال حساس دو عنوان دار گیلانی و مازنی را دیشب سعید افشار و معراج ابوالحسنی برگزارکردند؛مصافی سراسرهیجانی که تماشاگران بارها برای دیدن فرد پیروز نیم خیز شدند؛کار به سه دقیقه پایانی کشیده شداما نتیجه ای حاصل نشد تا با توافق و درخواست دو کشتی گیرسه دقیقه دیگر هم به تلاش خود ادامه دادند که علی رغم تلاش و حملات هر دو کشتی گیرباز هیچ یک از این دو عنوان دار مقبل هم پا پس نکشیدند و در دو دقیقه تمدید شده مجدد این سعید افشاربود که فاتح جدال حساس دیشب لقب گرفت؛درپایان این کشتی ابوالحسنی بود که با یک حرکت ارزشی و قابل تحسین با دوران دادن به رقیب پیروزش افشار را مورد تشویق قراردادتا این کاربرای تماشاگران هم خوشایند بود و اورا جانانه تشویق کردند.
مرتضی جانعلی پور هم توانست رضا مجدی را مغلوب کند.
سیدمعین موسوی پیروزی تلخی را مقابل بامشاد غمامی برای خود رقم زد.
موسوی که توانست شانه های غمامی را به تشک بچسباند متاسفانه انگشت پایش به تشک گیر کرد و به طرزبدی شکست تا با اقدامات اولیه توسط پرسنل هلال احمر به بیمارستان انتقال یابد؛موسوی در بیمارستان رامسر مورد مداوای سرپایی قرار گرفت تا بارضایت شخصی اش مداوای پای مصدومش رادررشت پی گیری کند؛ازصمیم قلب برای بهبودی این کشتی گیر خوب آرزوی سلامتی میکنیم و امیدواریم اوراهرچه سریعتر دربین خودمان درمیادین کشتی ببینیم.
کشتی آخربین ایمان علیخانیان وپیراکه تحت الشعاع مصدومیت موسوی قرار گرفته بود به سود پیراخاتمه یافت کشتی گیله مردی در سالن عبدالکریمی دریاپشته رامسر روز پنجشنبه به اتمام خواهدرسید.

نویسنده مطلب و تصاویر : سیاوش زمانزاده