ناصر حسین پور و محمد خاوری با هم پرکشیدند !

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در تلخ ترین روز سال برای ورزش مازندران ، دو پیشکسوت ارزنده ای را از دست داده ایم تا دیگر آنها را در بین خودمان نداشته باشیم . ناصر حسین‌پور پیشکسوت جویباری کشتی ایران پس از سال‌ها تحمل بیماری صبح امروز درگذشت. وی دچار بیماری سرطان روده بود و پس […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در تلخ ترین روز سال برای ورزش مازندران ، دو پیشکسوت ارزنده ای را از دست داده ایم تا دیگر آنها را در بین خودمان نداشته باشیم .

ناصر حسین‌پور پیشکسوت جویباری کشتی ایران پس از سال‌ها تحمل بیماری صبح امروز درگذشت. وی دچار بیماری سرطان روده بود و پس از آن خونریزی مغزی شد که پس از ماه‌ها تحمل این بیماری صبح امروز دارفانی را وداع گفت.

ناصر حسین‌پور در کارنامه ورزشی خود مدال‌های طلای ارتش‌های جهان، طلای نوجوانان جهان، برنز تورنمنت دانکولوف و مدوید، قهرمان مسابقات کشور و انتخابی تیم ملی به ثبت رسانده است.

پیکر این قهرمان و پهلوان ارزنده ایران ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در شهرستان جویبار تشیع شد.

رئیس پیشین هیات دو و میدانی استان مازندران صبح امروز به دلیل عارضه قلبی در گذشت.

همچنین در دیگر خبر ناخوشایند امروز نحس ورزش ما ،محمد خاوری که ۳۵ سال عهده دار مسوولیت هیات دو و میدانی استان مازندران بود و خدمات شایسته ای را به دو ومیدانی مازندران و کشور ارائه کرد از بین ما رفت و آسمانی شد.

پایگاه خبری تحلیلی مازند ورزش (مازنداسپرت)درگذشت این دو عزیز را به خانواده دو ومیدانی و کشتی و همچنین جامعه ورزش مازندران و کشور تسلیت می گوید.