دیدار خیبر و نساجی لغو شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،داور مسابقه به همراه ناظربازی از زمین بازی در چند نوبت بازدید داشتند که رای به لغو این دیدار دادند. مسئولین برگزاری بازی منتظر اعلام نظر از سوی هواشناسی هستند که در صورت مساعد بودن هوا  بازی فردا برگذار خواهدشد و اگر همچنان شاهد بارندگی باشیم بازی خیبر و نساجی […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،داور مسابقه به همراه ناظربازی از زمین بازی در چند نوبت بازدید داشتند که رای به لغو این دیدار دادند.

مسئولین برگزاری بازی منتظر اعلام نظر از سوی هواشناسی هستند که در صورت مساعد بودن هوا  بازی فردا برگذار خواهدشد و اگر همچنان شاهد بارندگی باشیم بازی خیبر و نساجی به روز دیگری موکول میشود و از طرف سازمان لیگ رسما اعلام خواهدشد.

تا ساعت ۱۲:۰۰ روی زمین کاور کشیده بودند / ظرف چند ساعت زمین پر آب شد

محمود اسدی در مورد لغو دیدار نساجی و خیبر گفت: در ابتدا باید از مسوولین باشگاه خیبر که در این چند روزه نهایت همکاری را با باشگاه نساجی داشته اند، تشکر کنم. گویا از سه روز قبل مسوولین زمین روی چمن ورزشگاه کاور کشیده بودند و حتی شب گذشته و امروز که خودم به ورزشگاه تختی آمدم، دیدم که کاور هنوز روی چمن است.

اسدی در این رابطه ادامه داد: ما ساعت ۱۲:۰۰ از هتل به محل برگزاری بازی حرکت کردیم و زمانی که به ورزشگاه رسیدیم، مسوولین زمین در حال جمع کردن کاور بودند ولی دقایقی پس از جمع شدن کاور، باران شدیدی در خرم آباد باریدن گرفت و ظرف چند ساعت زمین پر آب شد.

سرپرست باشگاه نساجی در پایان گفت: داوران، نماینده فدراسیون و نماینده داوری پس از بازدید از زمین مسابقه به این جمع بندی رسیدند که شرایط برای بازی فراهم نبوده و آن بازی را لغو کردند و زمان برگزاری متعاقبا اعلام خواهد شد.