از شکست اتحاد و تساوی بابلسر تا احیای دوباره ماکران

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته ششم مرحله دوم  لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در این هفته از رقابت ها نمایندگان استان مازندران در برابر حریفان خودشان صف آرایی کردند . در یکی از مهمترین دیدار های این هفته از رقابت ها تیم صدرنشین اتحاد ساری […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته ششم مرحله دوم  لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در این هفته از رقابت ها نمایندگان استان مازندران در برابر حریفان خودشان صف آرایی کردند .

در یکی از مهمترین دیدار های این هفته از رقابت ها تیم صدرنشین اتحاد ساری در خانه میزبان تیم قدرتمند چوکا تالش بود . در این دیدار جوانان ساروی علی رغم ارائه بازی خوب موفق نشدند از پس میهمان خودشان بر بیایند و در نهایت بازی را با نتیجه دو بر یک به میهمان شمالی خود واگذار کردند تا از این دیدار خانگی بی نصیب بمانند.

در دیگر دیدار هفته تیم فوتبال صنعت ساری در خانه از تیم خوشه طلایی ساوه میزبانی کرد . در این دیدار ساروی ها بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدند با ارائه یک بازی حساب شده حریف خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهند و سه امتیاز این دیدار خانگی را به نام خودشان ثبت کنند.

شهدای بابلسر دیگر تیم خوب مازندرانی این هفته در دیداری خارج از خانه میهمان استقلال نوین بجنورد بود . در این دیدار شاگردان صابر میرقربانی موفق شدند در این دیدار خارج از خانه یک امتیاز ارزشمند از حریف قدرتمند خود بگیرند و دست پر بجنورد را به سمت بابلسر ترک کنند.

شهدای ماکران میانرود این هفته در زمین خود میزبان پرسپولیس مشهد بود.ماکرانی ها که مرحله ی دوم را به مانند مرحله ی اول با قدرت شروع نکرده بودند این هفته بعد از چند بازی ناکامی موفق شدند حریف خود را با نتیجه پرگل سه بر صفر شکست دهند . شاید بازگشت جواد غلامی ستاره جوان این تیم و رهایی از بند مصدومیت روز های خوشی را برای ماکرانی ها به دنبال داشته باشد . در این دیدار ۲ گل از ۳ گل ماکرانی ها توسط این ستاره ی جوان به ثمر رسید تا ماکرانی ها با بازگشت غلامی به کورس برگردند.

و اما پیام مقاومت ساری که از بازیکنان و کادر فنی قوی و خوبی بهره مند است این هفته در دیداری خارج از خانه برابر شهدای رزکان کرج تن به شکست یک بر صفر داد تا دوباره از صدر جدول دور شود و چشم به دیدارهای بعدی بدوزد .

نتایج هفته ششم مرحله دوم  لیگ دسته سوم فوتبال کشور:

آلومینوم آبسگون تهران ۲ – ۱ شهرداری کامیاران

صنعت ساری ۲  – ۰ خوشه طلایی ساوه

ملی پوشان تبریز ۰ – ۰ مقاومت تهران

اتحاد ساری ۱  – ۲ چوکا تالش

شهدای رزکان کرج ۱ – ۰ پیام مقاومت ساری

استقلال نوین بجنورد ۰ – ۰ شهدای بابلسر

نسل ابومسلم مشهد ۰ – ۰ انتظار بجنورد

شهدای ماکران میاندرود ۳ – ۰ پرسپولیس مشهد