رقابت کورتوآ و دخه‌آ برای رسیدن به برنابئو

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،روزنامه سان انگلیس امروز در خبری اختصاصی منتشر کرد که دروازه‌بانان چلسی و من‌یونایتد رقابتی تنگانگ برای رسیدن به برنابئو دارند. کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی کهکشانی‌ها این روزنامه ادعا کرد بنابر منابع خبری در اسپانیا، همسر و فرزند تیبو کورتوآ در مادرید زندگی کرده و این دروازه‌بان بلژیکی قصد دارد به […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،روزنامه سان انگلیس امروز در خبری اختصاصی منتشر کرد که دروازه‌بانان چلسی و من‌یونایتد رقابتی تنگانگ برای رسیدن به برنابئو دارند.


کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی کهکشانی‌ها

این روزنامه ادعا کرد بنابر منابع خبری در اسپانیا، همسر و فرزند تیبو کورتوآ در مادرید زندگی کرده و این دروازه‌بان بلژیکی قصد دارد به مادرید بپیوندد.

چند ماه پیش نیز خبر پیوستن این دروازه‌بان چلسی در تیتر اصلی برخی روزنامه‌ها قرار گرفت که وی مصاحبه کرد: در چلسی بسیار خوشحالم.

از طرف دیگر، پس از ناکامی عجیب رئال در خرید دیوید دخه‌آ به علت دیر فرستادن مدارک، هنوز فلورنتیو پرز، رئیس باشگاه مادریدی سخت علاقه‌مند به جذب دروازه‌بان اول اسپانیا است.

۲ روز پیش رسانه‌های اسپانیایی منتشر کردند که اگر رئال‌ در جذب این گزینه‌ها ناموفق باشد اوگو لوریس را از تاتنهام خریداری خواهد کرد./فارس