موصطفی: اعتقاد دارم که آرسنال می‌تواند قهرمان شود/خیلی دیر از خواب بیدار شدیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،با باخت سنگین و تلخ آرسنال مقابل چلسی در اوایل هفته، اختلاف آنها با صدر به ۱۲ امتیاز افزایش یافت. بسیاری از مطبوعات پس از این اتفاق، رویای قهرمانی را برای ونگر از دست داده خواندند ولی مدافع آلمانی توپچی‌ها نظر دیگری دارد. شکودران موصطفی اظهار داشت: فکر می‌کنم پس […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،با باخت سنگین و تلخ آرسنال مقابل چلسی در اوایل هفته، اختلاف آنها با صدر به ۱۲ امتیاز افزایش یافت.

بسیاری از مطبوعات پس از این اتفاق، رویای قهرمانی را برای ونگر از دست داده خواندند ولی مدافع آلمانی توپچی‌ها نظر دیگری دارد.

شکودران موصطفی اظهار داشت: فکر می‌کنم پس از باخت به چلسی قهرمانی برای ما سخت شده ولی هنوز به پایان نرسیده است. من اعتقاد دارم و هرگز دست از تلاش برنخواهم داشت.

وی ادامه داد: تا جایی که امکان داشته باشد برای رسیدن به صدر می‌جنگیم و باید ببینیم در انتها شانسمان خوب است یا خیر. اولین شکست ما مقابل واتفورد بسیار ناامیدکننده بود. ما خیلی دیر از خواب بیدار شدیم و سخت بود تا به بازی برگردیم.

مدافع آرسنال اضافه کرد: جدال با چلسی در استمفوردبریج نیز بسیار سخت بود و ما می‌خواستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم که ناموفق بودیم./فارس