روستا و سمندر طلایی‌های روز دوم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در دومین روز از رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور که در سالن شهید عضدی رشت جریان دارد کاراته کاهای دو وزن ۶۰- کیلوگرم و ۶۷- کیلوگرم به مصاف هم رفتند که نمایندگانی از تهران و مازندران موفق به کسب مدال طلا شدند. در وزن ۶۰- کیلوگرم که ۶۴ کاراته کا وزن […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در دومین روز از رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور که در سالن شهید عضدی رشت جریان دارد کاراته کاهای دو وزن ۶۰- کیلوگرم و ۶۷- کیلوگرم به مصاف هم رفتند که نمایندگانی از تهران و مازندران موفق به کسب مدال طلا شدند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم که ۶۴ کاراته کا وزن کشی کرده بودند، مصطفی روستا از مازندارن به مدال طلا رسید، میثم ادهمی از تهران موفق به کسب مدال نقره شد و محمد شهریاری از تهران و عبدالله ولدی از کرمانشاه مشترکا مدال برنز را بدست آوردند.

در ادامه ۹۳ کاراته کا در وزن ۶۷- کیلوگرم به روی تاتامی رفتند که در نهایت حسین سمندر از تهران به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. امیررضا میرزایی از قزوین روی سکوی دوم ایستاد و علیرضا شیرصفت از فارس به همراه مصطفی پورفرج از تهران مشترکا عنوان سوم را بدست آوردند. مبارزه سمندر و میرزایی در دیدار پایانی به دلیل مصدومیت امیررضا میرزایی انجام نشد.

در روز پایانی این مسابقات، پیکارهای اوزان ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم انجام می‌شود و تکلیف نفرات برتر مشخص خواهد شد./فارس