دعوت از ۳ بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی کبدی

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عباد دلیری با بیان اینکه این اردو آمادگی به میزبانی تهران برگزار می شود، تصریح کرد: امیرحسین محمد ملکی، محمد نوری و محمد اسماعیل نبی بخش به عنوان ۳ مازندرانی در این اردو هستند. دلیری با اشاره به اینکه  هیات کبدی مازندران از هیات های برتر و نمونه فدراسیون و […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عباد دلیری با بیان اینکه این اردو آمادگی به میزبانی تهران برگزار می شود، تصریح کرد: امیرحسین محمد ملکی، محمد نوری و محمد اسماعیل نبی بخش به عنوان ۳ مازندرانی در این اردو هستند.
دلیری با اشاره به اینکه  هیات کبدی مازندران از هیات های برتر و نمونه فدراسیون و دستگاه ورزش استان محسوب می شود، اذعان داشت: تعامل بسیار خوبی بین هیات کبدی مازندران و فدراسیون وجود دارد که در پی درخشش ورزشکاران این خطه، مازندران در اردوهای مختلف تیم ملی بازیکن دارد.
رئیس هیات کبدی مازندران در ادامه از برگزاری این اردو از بیست وسوم بهمن ماه در سالن ورزشی بعثت تهران خبر داد و افزود: کیوال چاند سوتار از مربیان باتجربه هندوستان به عنوان سرمربی در اردو حضور خواهد داشت.
وی ادامه داد: مسابقات کبدی استاندارد قهرمانی آسیا روزهای ۲۷ فروردین تا سوم اردیبهشت به میزبانی کشورمان در مشهد مقدس برگزار می شود.
دلیری در پایان از مقام نایب قهرمانی تیم کبدی ساری در لیگ برتر کشور خبر داد و افزود: این مسابقات که به میزبانی گرگان برگزار شد، تیم رعد فدافند تهران اول شد و تیم های دهیاری محمدآباد گلستان و اهواز به طور مشترک سوم شدند.
شایان ذکر است، عباد دلیری به عنوان مربی و دستیار کیوال چاند سوتار در مسابقات کبدی قهرمانی آسیایی است.

 

نویسنده مطلب : مهدی کهن روز