ایجاد یک زمین والیبال ساحلی استاندارد در رامسر درخواست بزرگی از مسئولین نیست !

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،آرش رامسری در گفتگویی پیرامون تور آزاد والیبال ساحلی کشور در بندر گناوه بوشهر اظهار داشت: هفتمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در گناوه استان بوشهر برگزار شد که همچون دوره های گذشته تمام تیم ها و بازیکنان مطرح کشور در این دوره حضور داشتند و اوج رامسر نیز […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،آرش رامسری در گفتگویی پیرامون تور آزاد والیبال ساحلی کشور در بندر گناوه بوشهر اظهار داشت: هفتمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در گناوه استان بوشهر برگزار شد که همچون دوره های گذشته تمام تیم ها و بازیکنان مطرح کشور در این دوره حضور داشتند و اوج رامسر نیز با قدرت همچون دوره های گذشته ظاهر شد و توانستیم چهارمین مقام قهرمانی متوالی را کسب نمائیم.

وی افزود: تمامی تیم ها برای شکست اوج در بازیها برنامه دارند و این به مراتب کار ما را دشوار تر خواهد کرد.

رامسری گفت: با تمرینات خوب، برنامه ریزی مناسب و آنالیز تیم های رقیب و با دیدگاه حرفه ای و اصولی دکتر جلیل عصاییان مدیریت تیم اوج خوشبختانه تا بدین لحظه کارنامه قبولی را بدست آوردیم.

وی با اشاره به برگزاری اولین اردوی تیم ملی امید والیبال ساحلی بمدت دو روز در شهر بندرعباس اذعان داشت: این اردو بیشتر جنبه گزینشی برای انتخاب نفرات برتر جهت حضور در تمرینات تخصصی و اردوهای بعدی را داشت که این مهم انجام و با برگزاری اردوهای بعدی ۴ بازیکن برتر را جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه بازیهای قهرمانی جهان انتخاب خواهند شد.

سرمربی تیم اوج رامسر افزود: در شهرستان رامسر بدلیل شرایط خوب آب و هوایی به مدت هفت ماه در سال این امکان وجود دارد که با داشتن یک مجموعه ورزشی استاندارد برای ورزش های ساحلی و ترجیحا زمین تخصصی والیبال ساحلی، استعداد های زیادی را کشف و معرفی نمود.

رامسری با اشاره به اینکه این امکانات برای شهری که بازیکن و مربی ملی در این رشته جذاب المپیکی را دارد هنوز بوجود نیامده گفت: این امر جای نگرانی و تاسف دارد که شهرهایی که اصلا ساحل و دریا ندارند ولی با صرف هزینه های آنچنانی زمین های استاندارد و مطلوب ساخته و جوانان علاقمند جذب این رشته می شوند.

وی گفت: وجود یک زمین والیبال ساحلی استاندارد در رامسر درخواست بزرگی از مسئولین محترم شهرم نیست که ما یک مجموعه ورزشی مختص والیبال ساحلی داشته باشیم و با توجه به ارتباطات با سازمان والیبال ساحلی فدراسیون والیبال و شرایط طبیعی و منحصر بفرد شهر رامسر، براحتی می توانیم میزبان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور و تورهای معتبر والیبال ساحلی در آسیا باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد که این مهم به همت مسئولان محترم شهرستان رامسر انجام گیرد.

رامسری در پایان ضمن تقدیر از زحمات بهرام گلعلی پور ریاست کمیته والیبال ساحلی رامسر و همچنین اعضای هیئت والیبال گذشته و فعلی رامسر اظهار داشت: از زحمات سیف الدین آذرهوش مربی بازیکن ساز و بی ادعای والیبال رامسر که زحمت تعلیم نونهالان و نوجوانان آکادمی والیبال اوج در کنار شهروز شاهنظری تقدیر و تشکر می نمایم.

وی گفت: به امید روزی که والیبال رامسر همچون گذشته در سالنی و همچنان پرقدرت همانند امروز در والیبال ساحلی کشور اقایی کند.

آرش رامسری از فرد عاشق والیبال دکتر جلیل عصائیان که موفقیت های اخیر تیم اوج حاصل زحمات و مدیریت حرفه ای ایشان می باشد، نهایت سپاس و قدردانی را داشت و گفت: امیدوارم روزی برسد رامسر شاهد ظهور چندین عباس پورعسکری در والیبال ساحلی باشد که این امر مگر با داشتن امکانات لازم و مجموعه والیبال ساحلی استاندارد محقق نمی گردد.

نوشته شده توسط: محمدرضا جنت قربانی