از تداوم صدرنشینی اتحاد تا شکست صنعت ساری در دربی !

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته پنجم رقابت های مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور برگزار شد و نمایندگان مازندران در شهرهای مختلف برابر حریفانشان به میدان رفتند. در یکی از مهمترین دیدار های این هفته تیم شهدای بابلسر در  مقابل حریفش انتظار بجنورد متوقف شد.در این بازی که حساسترین مسابقه هفته […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته پنجم رقابت های مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور برگزار شد و نمایندگان مازندران در شهرهای مختلف برابر حریفانشان به میدان رفتند.

در یکی از مهمترین دیدار های این هفته تیم شهدای بابلسر در  مقابل حریفش انتظار بجنورد متوقف شد.در این بازی که حساسترین مسابقه هفته پنجم گروه دوم لیگ سه فوتبال کشور بود، تیم های اول و دوم جدول رده بندی در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند. شهدای بابلسر در این بازی بارها صاحب موقعیت گلزنی شد ولی مهاجمانش قدر موقعیت ها ندانستند.

ازسوی دیگر تیم انتظار بجنورد با ارائه یک بازی بسته و ایجاد لایه های دفاعی به خواسته خود کسب مساوی، دست یافت.شاگردان صابر میرقربانی در پایان هفته پنجم با سه برد، یک تساوی و یک باخت، ۱۰ امتیازی هستند و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس مشهد در جایگاه دوم گروه خود قرار دارند.

در دیگر دیدار مهم این هفته تیم فوتبال اتحاد ساری در ادامه روند رو به رشد خودش موفق در برابر آلومینیوم ابسگون تهران به برتری سه بر صفر دست یابد و با کسب این سه امتیاز همچنان در صدر جدول باشد .

اما در دربی ساروی ها دو تیم پیام مقاومت ساری و صنعت ساری به مصاف هم رفتند. در این دیدار جذاب و تماشایی مقاومتی ها موفق شدند با نتیجه ۲ بر ۱ حریف همشهری را شکست دهند و سه امتیاز این دیدار را به نام خودشان ثبت کنند تا وضعیت خودشان را در جدول بهبود ببخشند.

و اما شهدای ماکران میانرود که در مرحله اول این رقابت ها حسابی خوش درخشیده بود ، در ادامه روند ناکامی اش در مرحله دوم ، اینبار در برابر استقلال نوین بجنورد تن به شکست دو بر صفر داد.

 

هفته پنجم سه شنبه۱۹بهمن۹۵

چوکا تالش ۰ – ۰ شهدای رزکان کرج
آلومینیوم ابسگون تهران ۰ – ۳ اتحاد ساری
شهرداری کامیاران ۳ –  ۰ مقاومت تهران
خوشه طلایی ثنا ساوه ۱ – ۰ ملی پوشان تبریز
پیام مقاومت ساری ۲ – ۱ صنعت ساری
پرسپولیس مشهد ۲ – ۰ بهمن سبز البرز
استقلال نوین بجنورد ۲ – ۰ شهدای ماکران میاندرود
شهدا بابلسر ۰ – ۰   انتظار بجنورد