متین بابل در صدر / فاصله یک امتیازی تا جشن صعود !

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال نونهالان متین بابل در جمع ۸ تیم پایانی لیگ برتر نونهالان کشور به عنوان تنها نماینده استان مازندران حضور دارد . این مرحله که در دو گروه ۴ تیمی برگزار می شود بابلی ها با دو برد در صدر جدول گروه خودشان قرار دارند و با یک تساوی […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال نونهالان متین بابل در جمع ۸ تیم پایانی لیگ برتر نونهالان کشور به عنوان تنها نماینده استان مازندران حضور دارد . این مرحله که در دو گروه ۴ تیمی برگزار می شود بابلی ها با دو برد در صدر جدول گروه خودشان قرار دارند و با یک تساوی می توانند جشن صعود به جمع ۴ تیم نهایی را بگیرند.

بابلی ها که در گروه خود تیم های  نود ارومیه ، برق جدید شیراز و ذوب اهن را به عنوان رقیبان اصلی دارد با اقتدار با دو برد در صدر جدول این گروه قرار دارد و فردا باید بازی سوم خودش را انجام دهد تا جشن صعود بگیرد.

شاگردان شهریار رضایی جوان که تیمی یکدست و سرحال را در لیگ برتر فوتبال کشور روانه کرده است سه شنبه باید به مصاف برق شیراز برود .تیم رضایی با کسب یک امتیاز هم میتواند جشن صعود بگیرد .

بابلی ها که تا حدودی صعودشان به جمع ۴ تیم نهایی شده است از هم اکنون خودشان را بریا قهرمانی در لیگ ایران آماده میکنند.

نمی شود درخشش کاپیتان مهدی خسروانی گلزن این روزهای بابلی ها که در دو بازی درخشش خیره کننده ای داشت و همچنین سید متین میرزایی سنگربان تیم و امیر حسین سام یکی از بهترین مدافعین لیگ که یک سدی محکم در برابر حملات حریان هستند گذشت . متینی ها با درخشش این بازیکنان و سایر بازیکنان تیم موفق شدند در لیگ کشور خوش بدرخشند.