سه مولفه اخلاق برتر، جسم برتر و علم برتر درتوسعه و موفقیت هیات خواهیم داشت

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مراسم معارفه رئیس هیات نجات غریق وغواصی شهرستان رامسر با حضور کریمیان رئیس نجات غریق استان مازندران ،گلدشتی سرپرست اداره ورزش و جوانان رامسر و اعضا هیات و ناجیان غریق درروز پنج شنبه ۱۴/۱۱/۹۵ در سالن اجتماعات اداره ورزش رامسر برگزار گردید. بنا به پیشنهاد سرپرست اداره ورزش و جوانان […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مراسم معارفه رئیس هیات نجات غریق وغواصی شهرستان رامسر با حضور کریمیان رئیس نجات غریق استان مازندران ،گلدشتی سرپرست اداره ورزش و جوانان رامسر و اعضا هیات و ناجیان غریق درروز پنج شنبه ۱۴/۱۱/۹۵ در سالن اجتماعات اداره ورزش رامسر برگزار گردید.
بنا به پیشنهاد سرپرست اداره ورزش و جوانان رامسر و تصویب کارگروه استان دکتر مجتبی حسن نژاد سر پرستی هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رامسر را عهده دار شد. گفتنی است پیش از این مرتضی حلاجیان سرپرست این هیات بود
دکتر حسن نژاد با سابقه فعالیت در حوزه ورزش و سطح تحصیلات علمی و آموزشی برای موفقیت در هیات گرد و خاک خورده شهرستان با اطمینان و نگاه رو به رشد و رسیدن به اهداف عالی نجات غریق پا نهاده است و اینک به نگاه ورزشی چه اندازه  ایشان را می شناسید ؟  در ادامه به معرفی و مصاحبه کوتاهی با سرپرست جدید هیات نجات غریق رامسر می پردازم
مجتبی حسن نژاد دبیر ورزش شهرستان رامسر ومدرس دانشگاه که درهیاتهای مختلف ورزشی شهرستان مشغول فعالیت بوده و  به عنوان ناجی در سواحل و استخر از سال ۷۷ تا  ۸۵دستی در آتش داشت  هم اکنون بعنوان سرپرست هیات نجات غریق رامسر از سوی رئیس هیات استان انتخاب و حکم وی ارائه گردید.
سرپرست هیات نجات غریق شهرستان رامسر در خصوص هدف از انتخاب این هیات اظهار داشت :هیات نجات غریق و غواصی شهرستان در زمینه های آموزشی  ، ورزشی و امداد و نجات سرمایه های نابی را در سطح جامعه دارا می باشد.

مجتبی حسن نژاد گفت: هدف از ورود در هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رامسر به جهت بهبود ، توسعه  و متفاوت سازی در بخش ورزشی و همچنین در بخش امداد و نجات  می باشد که برنامه های زیادی را میتوان در این راستا به اجرا در آورد.
حسن نژاد ادامه داد: اجرای برنامه در هیاتهای ورزشی نیازمند شرایط گوناگون می باشد که باید در زمینه های آموزشی و ورزشی و امداد و نجات برنامه ریزی عملیاتی داشته باشیم و با هم افزایی بین تمامی منابع شهرستان  و سرمایه گذاری در بین نسل جوان گام به گام امور هیات را به پیش ببریم.
وی تصریح نمود: از مهم ترین اهداف در هیات نجات غریق و غواصی شهرستان بحث آموزش همگانی با اطلاع رسانی صحیح  و ایجاد خدمات مناسب در بین همه آحاد جامعه بعنوان یک ناجی در شرایط خاص می باشد که باید در بخش امداد و نجات با همکاری دیگر سازمانها شرایطی مناسب را در شهر گردشگرپذیر رامسر اجرایی  و مهیا نمائیم.
وی عنوان نمود: در حال حاضر درک علمی و حساب شده ای از شرایط ویژه رشته نجات غریق در بین گردشگران  و بخش خصوصی موجود  نمی باشد که این امر همیشه ناجیان را دچار چالشهایی میکرد که با فرهنگ سازی مناسب میتوان به سمت کاهش حوادث و چالشهای موجود حرکت کنیم. همچنین در  بخش ورزشی با برگزاری کلاسهای اموزشی و تمرینی و همچنین آماده سازی ورزشکاران جهت اعزام به مسابقات با جذب منابع مالی و معنوی می توان استعداد های بالقوه ای که در بین ورزشکاران شهرستان وجود دارد را معرفی کرد.

سرپرست هیات نجات غریق شهرستان رامسر تاکید نمود: فکر نو و خلاق در جهت توسعه با ایجاد فضایی علمی  و عملی و با بهره گیری از سه مولفه برتر اخلاقی، جسمانی و علمی  درتوسعه و موفقیت هیات خواهیم داشت  که ان شااله با تاکید براین مسیر و اهداف مشخص و معین بتوانیم  در فصول مختلف سال برنامه ریزی مناسب برای ناجیان و هیات داشته باشیم و همیشه ناجیان بعنوان یک دوست در کنار هم  باشند.
وی گفت : در زمان ریاست اقای جنتی ( رئیس سابق اداره ورزش رامسر )پیشنهاد پذیرش هیات نجات غریق در چند مرحله به بنده داده شد  اما به جای ورود مستقیم خود در این حوزه به معرفی  فرد یا افرادی بعنوان پیشکسوت به اداره ورزش که توان بیشتری داشتند  پرداختم اما دوره  مسئولیت آقای گلدشتی  بعنوان سرپرست اداره و بنا به پیشنهاد ایشان و با توجه به شرایط و اهمیت کار در این هیات این مسئولیت را پذیرفتم و معتقدم شرط موفقیت هیات همکاری همه اعضا و استفاده از مدیریت مشارکتی می باشد.
حسن نژاد اذعان داشت: برای ایجاد فضای متفاوت با شرایط ایده آل برای تمامی ناجیان غریق بعنوان سفیران خط مقدم بدور از غوطه ور شدن در مشکلات و رسیدن به جایگاه واقعی نیازمند همفکری، تعامل همه دستگاههای مربوط هستیم و امیدوارم با رعایت تمامی قوانین و موازین توسط هیات و ناجیان زحمتکش شهرستان موفقیت را جمعی  بدور از تکی محوری جشن بگیریم .

وی ضمن تشکراز رئیس سابق هیات نجات غریق و اعضای هیات  گفت: از حضور و اعتماد کریمیان ریاست محترم هیات نجات غریق و غواصی استان، گلدشتی سرپرست اداره ورزش و جوانان رامسر وناجیان و  اعضای محترم هیات نجات غریق شهرستان به قبول مسئولیت بنده تشکر می نمایم و ان شااله با نگاه همکاری از سوی ورزشی ها و مسئولین شهری در این راه سخت و دشوار موفق شویم.
اعضای هیات نجات غریق شهرستان رامسر به شرح ذیل میباشد:
مرتضی حلاجیان     دبیر هیات
علیرضا گوهررستمی      نایب رئیس  هیات
مهدیه طالبی      نایب رئیس هیات
محمد علیپور     خزانه دار هیات

 

 

نوشته شده توسط تارا هاشمی