معرفت فریدونکنار حریف آبنوس تهران نشد + عکس

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دور برگشت در رامسر برگزار شد و گمان می رفت تیمی که اسکلت اصلی آن غیر بومی است و به نام فریدونکنار شرکت دارد بتواند آبنوس را شکست دهد اما چنین نبود و اعظم عیدی مربی اسلامشهری و شاگردانش دوباره باختند. پیشتر ناراحت بودیم که شمار مازندرانی های تیم فریدونکنار […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دور برگشت در رامسر برگزار شد و گمان می رفت تیمی که اسکلت اصلی آن غیر بومی است و به نام فریدونکنار شرکت دارد بتواند آبنوس را شکست دهد اما چنین نبود و اعظم عیدی مربی اسلامشهری و شاگردانش دوباره باختند.

پیشتر ناراحت بودیم که شمار مازندرانی های تیم فریدونکنار کم است ولی عمادی یکی از مسولان باشگاه معرفت عنوان داشته که چنین نبود با این حال فاطمه نیازی و فاطمه رضایی را تنها مازنی های تیم معرفت می دانند که بازی هم نمی کنند!

هر اتفاقی افتاده باشد حضور معرفت را به فال نیک می گیریم که قطعا و حتما در سال های آتی می تواند با نیروهای بومی در رقابت های معتبر والیبال شرکت کند.

تیم ایران زمین تنکابن که با بازیکنان بسیار جوان و بی ادعا و فقط برای نشان دادن توان بازیکنان بومی و چند یار کمکی وارد صحنه شده با دو باخت دور رفت به میزبانی دور برگشت می پردازد.

تنکابنی ها با اعظم محمدی خواه روی کاغذ شانس زیادی ندارند چون باید هر دو تیم را ببرند تا صعود کنند اما بهرحال مایوس نیستند و با نهایت توان خود بازی می کنند.
این تیم در شرایط کنونی تیم جذاب تری برای مازنی هاست چون شماری از بهترین استعدادهای ما در این تیم شرایط بازی را یافته اند.

منبع :مازند۲۴