۲ تساوی ۲ شکست و یک برد حاصل تلاش مازندرانی ها

به گزارش مازندورزش(مازند اسپرت)،هفته دوم رقابتهای لیگ دسته سوم با برگزاری ۹ بازی در شهرهای مختلف پیگیری شد در این هفته از رقابت ها نمایندگان مازندران در برابر حریفانشان صف آرایی کردند. در ساری و در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای این شهر ، دربی حساسی برگزار شد . شهدای اتحاد در برابر صنعتی قرار […]

به گزارش مازندورزش(مازند اسپرت)،هفته دوم رقابتهای لیگ دسته سوم با برگزاری ۹ بازی در شهرهای مختلف پیگیری شد در این هفته از رقابت ها نمایندگان مازندران در برابر حریفانشان صف آرایی کردند.

در ساری و در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای این شهر ، دربی حساسی برگزار شد . شهدای اتحاد در برابر صنعتی قرار گرفت که با آن همه کبکبه و دبدبه بعد از حضور در لیگ یک و دو حالا در لیگ دسته سوم فوتبال کشور خودش را محک میزند . در این دیدار دو تیم ساروی در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی یک یک دست یافتند تا شاگردان جوان برادران شریفی برابر صنعت با تجربه اما بی نام و نشان امتیازات را تقسیم کنند تا این دیدار برنده ای نداشته باشد .

شهدای بابلسر دیگر نماینده استان مازندران در خانه میزبان یاران غدیر هشتگرد بود . در این دیدار بابلسری ها کولاکی به پا کردند و موفق شدند حریف هشتگردی خودشان را با نتیجه پرگل ۴ بر ۱ شکست دهند و بدون امتیاز این تیم را بدرقه کردند تا سه امتیاز این دیدار به نام بابلسری ها ثبت شود.

شهدای ماکران میانرود که به عنوان پدیده دور اول این رقابت ها لغب گرفته بود در هفته دوم این رقابت ها در دیداری خارج از خانه مغلوب استقلال جنوب شد .در این دیدار ماکرانی ها علی رغم تلاش بسیار با نتیجه  ۳ بر ۲ برابر حریفاشان تن به شکست دادند.

تیم فوتبال پیام مقاومت ساری نیز با هدایت شبیر لطفی در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب خوشه طلایی سنا ساوه شد تا بعد از لغو دیدار هفته اول ، این هفته را بدون امتیاز پشت سر بگذارند .

نتایج هفته دوم به شرح زیر می باشد:

شنبه ۲ بهمن ۹۵
شهرداری کامیاران ۴ – ۱ شهدای رزکان کرج
صنعت ساری ۱ – ۱ شهدا (اتحاد) ساری
ملی پوشان تبریز ۰ – ۱ آلومینیوم آبسگون تهران
مقاومت تهران ۱ – ۰ چوکای تالش
خوشه طلایی سنا ساوه ۳ – ۱ پیام مقاومت ساری
شهدا بابلسر ۴ – ۱ یاران غدیر هشتگرد
استقلال جنوب (اسپیدار) ۳ – ۲ شهدای ماکران میاندرود
انتظار بجنورد ۳ – ۲ پرسپولیس مشهد
استقلال جوان گلستان ۱ – ۱ امید حسن آباد
یکشنبه ۳ بهمن ۹۵
نسل ابومسلم مشهد – استقلال نوین بجنورد – ساعت ۱۴:۱۵ – ورزشگاه تختی مشهد
شهرداری بم – ایرانداد تهران – ساعت ۱۴ – ورزشگاه فجر بم کرمان
پرسپولیس برازجان – شهرداری فیروزآباد – ساعت ۱۴ – ورزشگاه تختی برازجان
برق شیراز- پرسپولیس گناوه – ساعت ۱۴ – ورزشگاه دستغیب شیراز
ملی حفاری اهواز – مس نوین کرمان – ساعت ۱۴ – ورزشگاه اختصاصی اهواز
پاراگ تهران – کیان بختیاری(زاگرس) – ساعت ۱۴ – ورزشگاه کشوری تهران