ساکت الهامی: مسگر ساروی هر وقت بازگردد سرمربی است !

به گزارش مازندورزش(مازند اسپرت)،پس از شکست نساجی مازندران برابر اکسین، مالکان باشگاه ساکت الهامی را برای کمک به کادر فنی به قائمشهر فرستادند تا در کنار حسین مسگرساروی به نساجی در جهت پیشبرد اهداف تیم کمک کند. ولی این دو مربی نتوانستند با هم کنار بیایند تا در نهایت روز گذشته و در جلسه هیات […]

به گزارش مازندورزش(مازند اسپرت)،پس از شکست نساجی مازندران برابر اکسین، مالکان باشگاه ساکت الهامی را برای کمک به کادر فنی به قائمشهر فرستادند تا در کنار حسین مسگرساروی به نساجی در جهت پیشبرد اهداف تیم کمک کند. ولی این دو مربی نتوانستند با هم کنار بیایند تا در نهایت روز گذشته و در جلسه هیات مدیره علیرغم تمایل باشگاه به ادامه همکاری با حسین مسگرساروی، این مربی از سمتش استعفا داده و ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی معرفی شود. عزل و نصبی که موافق و مخالفان زیادی دارد و به همین دلیل تا حدودی تیم را دچار حاشیه کرده است. به همین دلیل با ساکت الهامی، سرمربی جدید پرهوادارترین تیم شمال کشور تماس گرفتیم تا  اتفاقات اخیر را از زبان ایشان جویا شویم.
ماحصل گفتگو  با ساکت الهامی، سرمربی جدید نساجی را در زیر می خوانید.

چه شد که به نساجی پیوستید؟
در تعطیلات نیم فصل از طرف مالک باشگاه با من تماس گرفتند که برای کمک به نساجی به این مجموعه اضافه شوم. من هم شرایط را نساجی را بررسی کرده و با توجه به پتانسیل و نام بزرگ نساجی قبول کردم به آقا مسگر کمک کنم.

ولی از ابتدا با آمدن شما بحث سرمربیگری تان مطرح شد.
خب ببینید من در دو هفته ای که در قائمشهر حضور داشتم به کمک همه کادر فنی تمرینات را زیر نظر گرفتیم و از ابتدا برای کمک آمده بودم و هنوز هم روی حرفم هستم.

حرفتان درست اما به هر حال در کمتر از سه هفته به عنوان سرمربی معرفی شدید.
ببینید همانطور که همه می دانند، روز گذشته جلسه ای در تهران برگزار و حرف های زیادی مطرح شد که  آقای پرهام و مسگر ساروی در مصاحبه هایشان  بیان کردند ولی کسی به این موضوع اشاره نکرد که خود من چگونه از مسگر خواهش می کردم که در تیم با هر عنوانی که دوست دارد حضور داشته باشد. ایشان بزرگ فوتبال قایمشهر و کاپیتان تیم ملی بوده که احترامش واجب است، مگر می شود من با حضور او مشکل داشته باشم. از خود آقای مسگرساروی بپرسید که راست می گویم یا دروغ. حالا اینکه مالک خواسته قدرت تصمیم گیری من در تیم بیشتر باشد آیا به من ارتباطی دارد؟ تصمیم مالکان باشگاه بوده ولی من از همین جا اعلام می‌کنم هر زمانی که آقای مسگرساروی به تمرین بیاید، با هر سمتی که دوست دارد، مدیرفنی یا سرمربی، من تنها به او در جهت پیشبرد اهداف نساجی کمک خواهم کرد.

در مورد شما گفته می شود که کارنامه خوبی نداشته و تیم‌های تحت هدایت شما همیشه گزینه سقوط بوده است.
نمی دانم منظور شما کجا و چیست ولی در اتکا یک نیم فصل حضور داشتم که تیم در میانه جدول بود که جدا شدم، در کاوه چهار بازی حضور داشتم که بعدش به استقلال رفتم، همکاری با حجازی و مرفاوی در دوره های مختلف و با فیروز کریمی استقلال اهواز، ابومسلم و راه آهن را به لیگ برتر آوردیم. نمی دانم شاید اینها کارنامه بدی باشد. که هیچکدام گزینه سقوط نبودند. در مورد صبا امسال هم تمریناتش زیر نظر من پیگیری می شد که پس از تنش در بازی استقلال نه به خاطر مسایل فنی بلکه به دلیل اتفاقات رخ داده تمایل نداشتم همکاریم با صبا را ادامه دهم. زمانی که من از صبا جدا شدم این تیم ۶ بازی انجام داد که حاصلش پنج شکست و یک برد بود. تا قبل از اینکه من جدا شوم تیم در مکان نهم جدول حضور داشت، این را دیگر با یک جستجو ساده در اینترنت می توانید متوجه شوید و چیزی نیست که نشود ثابت کرد. زمانی که من در صبا حضور داشتم این تیم در جام حذفی طی ۱۲۰ دقیقه با استقلال مساوی کرد و در ضربات پنالتی شکست خوردیم، حالا اینکه منظور شما کجاست را نمی دانم.

در مورد شما می گویند با دستور امیر قلعه نویی به نساجی آمدید.
خب این بد است یا خوب؟ امیر خان با من در مورد نساجی صحبت و خواسته های مالک را مطرح کرد که من با وضعیت تیم تصمیم بگیرم.

به هر حال دو بازی سخت در پیش دارید و عدم نتیجه گیری حواشی را افزایش می دهد.
درست است، نساجی دو بازی مشکل خارج از خانه دارد و همینطور محمد عباس زاده، آقای گل لیگ و محمد  قاسمی نژاد را در اختیار نداریم. من فکر می کنم همه ماها انتظار داشتیم که آقای مسگرساروی مجموعه را تنها نگذارند. به هر حال تجربه ایشان و همراهی تیم در بیست هفته خیلی می تواند در کسب نتیجه در این دو مسابقه و گرفتن امتیاز از استان کرمان به ما کمک کرده تا با کسب امتیاز راه را برای صعود هموارتر کنیم. باز هم می‌گویم امیدوارم تا قبل از اعزام تیم نظر حسین آقا تغییر کند و ما در معیت او به کرمان برویم.

آنطور که گفته می شود با رسانه های زیادی در ارتباط هستید و از آنها مشاوره می گیرید.
اولا من از روزی که آمدم با یک کانال هواداری صحبت کردم که گویا منتشر نکردند و حالا هم با شما حرف می زنم. دوما، به هر حال من چند سالی در لیگ برتر حضور داشتم و اصحاب رسانه زیادی در مورد وضعیت تیم با من تماس می گرفتند، شما بگویید جوابشان را نمی دادم یا ندهم؟

با توجه به همه موارد مطرح شده می دانید که شرایطتان خیلی سخت است؟
بله ولی تجربه من م ی گوید که با این بازیکنان می شود دست به کارهای بزرگی زد. در تیم جوانانی داریم که واقعا مرا به آینده امیدوار می کنند. رزاقپور، جعفری، میری و همه بازیکنانی که در اختیار داریم دست ما را برای دیدارهای پیش رو باز می گذارد.

نظرتان در مورد بازیکنان جذب شده چیست؟
ببینید حتما در جذب این بازیکنان تفکری بوده و به نظرم بازیکنان خوبی هستند فقط یکی دو بازیکن باید بیشتر تمرین کرده تا با بچه ها مچ شوند.

در مورد شما گفته می شود در چهار جلسه تمرینی تمام داشته هایتان را رو کرده اید.
این کمی بی انصافی است، نمی دانم چه کسی این موضوع را مطرح کرده ولی من اصلا کاری در تمرین انجام نداده ام. انشالله هواداران در ادامه بیشتر با تمرینات من آشنا می شوند.

آیا نفر جدیدی به کادر فنی اضافه می کنید؟
من همچنان امیدوارم آقا مسگر بازگردند و در کنار هم برای صعود تلاش کنیم. ولی به نظر من با بازگشت آقا مسگر باز هم تیم نیاز به یک مربی بدنساز دارد و بقیه اعضای کادر به خوبی کارشان را بلدند و کار با آنها لذت بخش است.

تیم چه زمانی به کرمان اعزام می شود؟
چهارشنبه بازی داریم و دوشنبه پس از تمرین به سمت کرمان حرکت می کند و تا پایان بازی با سیرجان در آنجا می مانیم.

حرف پایانی.
ببینید این تیم برای مردم است و باز هم از آقا مسگرساروی خواهش می کنم تا ما را تنها نگذارند. وقتی به عنوان سرمربی معرفی شدم با چند تن از پیشکسوتان باشگاه تماس گرفته و از آنها رخصت گرفتم. هر مربی دوست دارد در تیم های پرهوادار کار کند و من کتمان نمی کنم که کار در نساجی را با علاقه پذیرفتم زیرا کار برای تیمی که متعلق به مردم است لذت بخش است و از همه مردم می خواهم با اعتماد به مجموعه ما و مالکان باشگاه به تیم کمک کنند و تنها به فکر پیشبرد اهداف نساجی باشند.

 

 

مصاحبه: دلسا محمدخانی/دی اسپرت