مهابادی از سرمربی گری تیم فوتبال آلومینیوم اراک برکنار شد

  اراک- در پی کسب نتایج ضعیف تیم فوتبال آلومینیوم اراک در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، به ویژه بازی اخیر این تیم با استقلال اهواز، داود مهابادی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک برکنار شد.   به گزارش مازنداسپرت ؛کسب نتایج ضعیف از سوی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در رقابت های لیگ دسته اول […]

اراک- در پی کسب نتایج ضعیف تیم فوتبال آلومینیوم اراک در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، به ویژه بازی اخیر این تیم با استقلال اهواز، داود مهابادی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک برکنار شد.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛کسب نتایج ضعیف از سوی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در این فصل، به ویژه بازی بسیار ضعیف و بی رمق این تیم به سرمربی گری داود مهابادی در مقابل تیم قعر جدولی استقلال اهواز و تساوی یک – یک، موجب شد کاسه صبر هواداران لبریز شود و پس از پایان بازی هفته نوزدهم که در اراک برگزار شد هواداران با اعتراض در ورزشگاه اراک، خواستار برکناری داود مهابادی شدند.

براساس این گزارش، امروز اطلاع حاصل شد که به دنبال اعتراض هواداران و با بررسی نتایج ضعیف تیم آلومینیوم و پیگیری رسانه های ورزشی استان، سرانجام هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم رای بر برکناری داود مهابادی داده است.

گفته شده پنج گزینه برای سرمربی گری تیم آلومینیوم در دستور کار بوده که هنوز تصمیم نهایی برای انتخاب سرمربی جدید اتخاد نشده است.

مسئولین باشگاه آلومینیوم اراک هرگونه اطلاع رسانی بیشتر را به قطعی شدن انتخاب سرمربی جدید موکول کردند.

گفتنی است تا پایان هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم آلومینیوم با انجام ۱۹بازی، ۵برد، ۹تساوی، ۵باخت، ۱۹گل زده، ۱۷گل خورده و کسب ۲۴ امتیاز در ردیف یازدهم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان کشور قرار دارد.

همچنین تیم آلومینیوم در هفته بیستم، پنجشنبه سی ام دی ماه میهمان تیم فوتبال پارس جنوبی جم است./مهر