جوانگرایی در استقلال جواب داد/ این بازیکنان در سطح اول می درخشند

 کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: به آینده تیم استقلال بسیار امیدوار هستم و با جرات می‌گویم این بازیکنان تا سالهای زیادی در سطح اول فوتبال ایران می‌درخشند.   به گزارش مازنداسپرت ؛اکبر کارگرجم در خصوص پیروزی استقلال در اولین هفته از نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوب و قابل قبولی را از […]

 کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: به آینده تیم استقلال بسیار امیدوار هستم و با جرات می‌گویم این بازیکنان تا سالهای زیادی در سطح اول فوتبال ایران می‌درخشند.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛اکبر کارگرجم در خصوص پیروزی استقلال در اولین هفته از نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوب و قابل قبولی را از بچه‌های استقلال شاهد بودیم. حسن کار این بود که بیشتر بازیکنان جوان بودند و جوان‌ها در این تیم خوب کار می‌کنند.

کاپیتان سابق استقلال تهران خاطر نشان ساخت: این تیم هفته به هفته بهتر می‌شود و باید به این تیم امید داشت. جوانگرایی در تیم جواب داده و این جوانان می‌توانند تا سال‌های زیادی استقلال را بیمه کنند. جوانگرایی بهترین اتفاقی بود که این فصل در تیم استقلال افتاد و قابل تقدیر است. 

مدافع سال‌های دور استقلال در خصوص عملکرد خط دفاعی این تیم و بسته ماندن دروازه این تیم گفت: البته هنوز ساختار دفاعی کار دارد تا به نقطه ایده آل برسد. اما بچه‌های تیم خوب کار کردند. به خصوص حسینی مدافع جوانی که در عین جوانی نشان داد پتانسیل بزرگی کردن را دارد.

وی افزود: عملکرد حسینی دروازه بان جوان استقلال را هم خیلی خوب دیدم و این بازیکن هم نشان داد که می‌شود روی یک دروازه بان خوب تا سالیان زیاد حساب کنیم.

کارگرجم در خصوص دیدار آتی آبی پوشان مقابل تیم همنام خوزستانی خاطر نشان ساخت: استقلال خوزستان هم تکنیکی است و هم تاکتیکی و از نظر ارائه فوتبال زیبا، یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است. شاگردان منصوریان نباید در باد این پیروزی بخوابند و حریف را دست کم بگیرند. چون در این صورت قطعا متضرر خواهند شد. 

عضو کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در خصوص تجلیل از شاهین بیانی و مهدی حاج محمد در جریان دیدار این تیم با نفت اظهار داشت: برنامه‌ای داریم که هر هفته از دو پیشکسوت تجلیل به عمل آوریم و هر بار یکی از اعضای کمیته برای تجلیل از دو پیشکسوت برگزیده به زمین می‌رود. در ورزشگاه تختی من به نمایندگی از باشگاه به زمین رفتم که گزارشگر به اشتباه نام مرا هم در بین تجلیل شوندگان آورد.  /مهر