با حضور محمدی کیادهی ؛ شورای شهر شهرستان ساری ورزشی تر شد

با حضور محمدی کیادهی ؛ شورای شهر شهرستان ساری ورزشی تر از قبل شد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ بعد از استعفای چندین عضو شورای اسلامی شهرستان ساری ؛ محمدی کیادهی که یکی از مدیران پرتلاش و با سابقه ورزش استان و شهرستان ساری است به جمع اعضای شورای اسلامی شهرستان ساری پیوست تا […]

1111با حضور محمدی کیادهی ؛ شورای شهر شهرستان ساری ورزشی تر از قبل شد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ بعد از استعفای چندین عضو شورای اسلامی شهرستان ساری ؛ محمدی کیادهی که یکی از مدیران پرتلاش و با سابقه ورزش استان و شهرستان ساری است به جمع اعضای شورای اسلامی شهرستان ساری پیوست تا اعضای این شورا ورزشی تر از قبل شود .

 

گروه خبری مازند اسپرت و اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران ؛ ورود مجدد جناب آقای محمدی کیادهی را به صحن شورای اسلامی شهر ساری را تبریک و تهنیت عرض مینماید،

 

 

حاشيه هاي جلسه معارفه شوراي شهر

 

آقاي كيادهي در بدو ورود با شاخه گل هاي آبي وارد جلسه شد و به خبرنگاران و اعضاء شوراي شهر يك شاخه گل اهداء كرد.

 خانواده آقاي كيادهي شامل دو دختر و دامادش و همسر و پسرش وارد جلسه شوراي شهر شدند . آقاي كيادهي از جاي خود بلند شد و به استقبال همسرش رفت و او را در كنار خودش نشاند.

نطق آقاي كيادهي وقتي به حضورش در جبهه هاي جنگ رسيد با گريه و بغض همراه شد بطوري كه چند دقيقه جو جلسه را تحت تاثير خود قرار داد.

وقتي آقاي آقاميري عضو مستعفي شورا سخنان خود را به پايان رساند آقاي كيادهي از رئيس شورا خواست تا اولين تذكر آئين نامه اي خود را بدهد .آقاي كيادهي به سخنان آقاي آقاميري كه در مورد رد صلاحيت خود در شورا پرداخته بود و گفته بود كه رد صلاحيت من سياسي بود اشاره كرد و گفت رئيس شورا اگر مشاهده كند كسي در نطق خود به كسي يا نهادي توهين ميكند بايد يا جلوي نطقش را بگيرد يا به آن فرد و يا نهاد اين فرصت را بدهد كه از خود دفاع كند.در اينجا آقاي آقاميري به دستگاه هاي اطلاعاتي و نظارتي در ايام انتخابات توهين كرد و اين در صورتي است كه شايد رد صلاحيت او چيز ديگري باشد. 

نوشتن دیدگاه