بهزیستی مازندران صدرنشین نیم فصل لیگ برتر والیبال نشسته کشور شد

تیم بهزیستی مازندران با پیروزی در آخرین دیدار مرحله رفت رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته باشگاههای کشور ، با صدرنشینی به تعطیلات نیم فصل رفت به گزاش مازنداسپرت ؛ به گزارش خبرنگار ایرنا ، نماینده مازندران در چارچوب هفته هفتم این رقابت ها ، عصر پنجشنبه در بابلسر میزبان تیم شهرداری ارومیه بود و […]

تیمملیوالیبالنشستهمردانایرانفینالیستشدتصاویر.gifتیم بهزیستی مازندران با پیروزی در آخرین دیدار مرحله رفت رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته باشگاههای کشور ، با صدرنشینی به تعطیلات نیم فصل رفت

به گزاش مازنداسپرت ؛ به گزارش خبرنگار ایرنا ، نماینده مازندران در چارچوب هفته هفتم این رقابت ها ، عصر پنجشنبه در بابلسر میزبان تیم شهرداری ارومیه بود و در نهایت میهمان مدعی و سرسخت خود را با نتیجه ۳ بر صفر با شکست بدرقه کرد.
شاگردان ‘ نقی مهدوی ‘ در تیم بهزیستی مازندران در این دیدار و در سه ست متوالی و با امتیازهای ( ۲۵بر ۱۳) ،(۲۵بر ۲۰ ) و ( ۲۵بر ۲۱ )حریف خود را شکست دادند.
تیم بهزیستی مازندران با این پیروزی با کسب ۲۱ امتیاز و بدون شکست به تنهایی در صدر جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماند.
نماینده مازندران در ترکیب خود از بازیکنان با تجربه ای همچون رمضان صالحی ، مجید لشگری ، مرتضی مهرزاد و سعید ابراهیمی بهره می برد، مزد تلاش های خود را با کسب هفتمین پیروزی متوالی درخانه جشن گرفت.
تنها نماینده مازندران در این رقابت ها به عنوان یکی از شانس های اصلی قهرمانی رقابت های امسال لیگ برتر والیبال نشسته باشگاههای کشور محسوب می شود.
در هجدهمین دوره رقابت‌های امسال لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های کشور تیم‌های هیات فارس، ذوب‌آهن اصفهان، بهزیستی مازندران، پالایش نفت آبادان، شهرداری اراک، گسترش فولاد تبریز و روان‌کارهای گلستان به صورت رفت و برگشت باهم رقابت می کنند.
تیم ثامن الحجج سبزوار در دوره گذشته این رقابت ها که هشت تیم حضور داشتند، به مقام قهرمانی دست یافته بود.