مدیرکل ورزش و جوانان مازندران: نگاه ویژه به تمام رشته‌های ورزشی در مازندران داریم

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه هدف‌گذاری ورزش استان در سه بخش قهرمانی، همگانی و جوانان ترسیم شده است، گفت: نگاه ویژه به تمام رشته‌های ورزشی در استان داریم.   به گزارش مازنداسپرت، حبیب حسین‌زادگان بعد از ظهر امروز در جلسه مجمع انتخابات هیأت جانبازان و معلولان استان، اظهار کرد: در بازی‌های پارالمپیک […]

habiiiiibbمدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه هدف‌گذاری ورزش استان در سه بخش قهرمانی، همگانی و جوانان ترسیم شده است، گفت: نگاه ویژه به تمام رشته‌های ورزشی در استان داریم.

 

به گزارش مازنداسپرت، حبیب حسین‌زادگان بعد از ظهر امروز در جلسه مجمع انتخابات هیأت جانبازان و معلولان استان، اظهار کرد: در بازی‌های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ کاروان ورزش مازندران بهترین نتیجه را کسب کرد.

وی افزود: ورزشکاران مازندرانی در پارالمپیک ریو موفق به کسب سه مدال طلا در رشته تیمی والیبال نشسته و دو مدال نقره در فوتبال پنج نفره شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه هدف‌گذاری ورزش استان در سه بخش قهرمانی، همگانی و جوانان ترسیم شده است، تصریح کرد: نگاه ویژه‌ای به تمامی رشته‌ها به‌ویژه ورزش جانبازان و معلولان استان داریم.

این مسؤول گفت: ورزش مازندران ظرفیت خوبی برای افتخارآفرینی دارد و با کمترین سرمایه‌گذاری بهترین عملکرد و نتایج را داشته است.

*کمبود اعتبار تأثیری در افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی ندارد

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نیز با اشاره به حضور هشت ورزشکار و دو مربی مازندرانی در بازی‌های پارالمپیک ریو، افزود: یکی از برنامه‌های ویژه این اداره‌کل حضور قدرتمند ورزشکاران مازندرانی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی و بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

ابوالقاسم عباسی با اشاره به فعالیت ورزشکاران نخبه در استان، گفت: کمبود اعتبار در ورزش مازندران هیچ تأثیر و اثر منفی در افتخارآفرینی و کسب مدال ورزشکاران مازندرانی ندارد.