گزارش تصویری روز شلوغ تمرین خونه به خونه با حضور مسئولین ورزشی و غیر ورزشی استان/عکاس:علی ناری

تمرین تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با حضور مسئولان ورزش و فوتبال مازندران و همچنین مسئولان شهری و ورزشی بابل در ورزشگاه هفت تیر این شهر برگزار شد.   به گزارش مازند اسپرت، در تمرین امروز این تیم که زیر نظر اکبر میثاقیان برگزار شد شاهد حضور مسئولانی نظیر حاج آقا روحانی (امام جمعه […]

khoonehتمرین تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با حضور مسئولان ورزش و فوتبال مازندران و همچنین مسئولان شهری و ورزشی بابل در ورزشگاه هفت تیر این شهر برگزار شد.

 

به گزارش مازند اسپرت، در تمرین امروز این تیم که زیر نظر اکبر میثاقیان برگزار شد شاهد حضور مسئولانی نظیر حاج آقا روحانی (امام جمعه مردم بابل)، حبیب حسین زادگان (رئیس اداره ورزش و جوانان مازندران)، غلامرضا بهروان (رئیس هیأت فوتبال مازندران)، خلردی و دلاوری ( نائب رئیس و مسئول امور فرهنگی هیأت فوتبال استان)، انصار آری (رئیس اداره ورزش و جوانان بابل)، سید مهدی کردانی (رئیس هیأت فوتبال فوتبال منظقه دو استان)، علی فاریاب دوست (رئیس هیأت فوتبال بابل)، تعدادی از اعضای شورای شهر و پیشکسوتان فوتبال بابل و همچنین اعضای باشگاه خونه به خونه و جمعی از هواداران و لیدرهای این تیم بودیم.

گفتنی است، امام جمعه مردم بابل، رئیس هیأت فوتبال مازندران و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان طی سخنان کوتاهی، ضمن خسته نباشید به بازیکنان تیم خونه به خونه برای آنها آرزوی موفقیت سربلندی کردند. هادی شکوری نیز به نمایندگی از بازیکنان خونه به خونه ضمن تشکر از مسئولان بابت حضورشان در تمرین امروز ، خواستار حمایت از تیم شدند.

به گزارش مازند اسپرت، در تمرین امروز خونه به خونه مازندران شاهد مرور تاکتیک های تیم زیر نظر اکبر میثاقیان و همچنین تمرین ضربه ایستگاهی توسط بازیکنان این تیم بودیم./مازندلیگ