گزارش تصویری جلسه روسای هیات ها با رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص المپیک ریو / عکاس:احمد قربانی

به گزارش مازند اسپرت ؛جلسه روسای هیات ها با رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص  المپیک ریو صبح امروز با حضور کیومرث هاشمی در اداره ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد .   اهدای پاداش ۱۰۰ میلیون تومانی به طلاگیران مازندرانی در المپیک ریو  استاندار مازندران گفت : به طلایی های مازندران در المپیک […]

fhfhgبه گزارش مازند اسپرت ؛جلسه روسای هیات ها با رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص  المپیک ریو صبح امروز با حضور کیومرث هاشمی در اداره ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد .

 

اهدای پاداش ۱۰۰ میلیون تومانی به طلاگیران مازندرانی در المپیک ریو

 استاندار مازندران گفت : به طلایی های مازندران در المپیک ریو صد میلیون تومان پاداش نقدی از سوی استانداری اهدا خواهد شد.

به گزارش مازند اسپرت؛  ربیع فلاح روز چهارشنبه دردیدار با کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک با اهدا جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی به هر کدام از ورزشکاران مازندرانی که در بازی های المپیک ریو موفق به کسب مدال طلا شود موافقت کرد.
در این دیدار رئیس کمیته ملی المپیک گفت : استان مازندران از خطه های قهرمان خیز کشور بوده و در بازی های المپیک و همین بازی های آسیایی اینچئون ورزشکاران آن موفقیت های خوبی برای کاروان ورزشی کشورمان به دست آوردند و این نشان می دهد قهرمانان مازندران از پتانسیل بالایی در کسب موفقیت در رقابت های مهم داخلی و بین المللی برخودار هستند.
وی ادامه داد: بدون تردید این پتانسیل می تواند با اهدا پاداش به این قهرمانان و ایجاد انگیزه و دلگرمی در بین آنها چند برابر شود و همچنین جا دارد از مسوولین استان در میزبانی اردوی تیم ملی وزنه برداری نیز تقدیر و تشکر شود.
در این دیدار استاندار مازندران ابراز اظهارداشت: نگاه مسوولان استان نسبت به ورزش قهرمانی کاملا حمایت آمیز بوده و هر آنچه در توان داشته باشیم برای رشد و اعتلای ورزش استان بکار خواهیم بست و مسوولان استان برای اهدا پاداش به مدال آوران مازندرانی در بازی های المپیک مشکلی ندارد و اگر پیشنهادی در این زمینه دارید قبول می کنیم.
بعد از صحبت های استاندار مازندران، رئیس کمیته ملی المپیک پیشنهاد داد تا به هر یک از ورزشکاران مازندرانی که در بازیهای المپیک طلا صید کرده اند ۱۰۰ میلیون تومان، نقره ۵۰ میلیون و برنز گرفته اند ۲۵ میلیون تومان پاداش نقدی از سوی استانداری در نظر گرفته شود که این امر از سوی ربیع فلاح مورد موافقت قرار گرفت.
در این دیدار که اصغر ثمر بخش رئیس هیات کشتی استان مازندران نیز حضور داشت حبیب حسن زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز گزارش کوتاهی در مورد وضعیت ورزشکاران مازندران و آمادگی آنان برای حضور در المپیک ارائه کرد .