از حکایت مدیران نابود گر تا مرزبانی که در لبه پرتگاه قرار دارد / این تیم قصد صعود ندارد ، خیالتان راحت !

اختصاصی مازند اسپرت:آقای مرزبان شاید ما هم جای برادران حسن زاده بودیم بیشتر از این فرصت نمی دادیم. مازند اسپرت:مدیران باشگاه خونه به خونه دو سالی است که در لیگ دسته اول فوتبال کشور با هزینه های میلیاردی تیمداری میکنند اما بدون شک هزینه های میلیاردی این عزیزان هم باعث نشده تا دغدغه مردم فوتبال […]

A 11

اختصاصی مازند اسپرت:آقای مرزبان شاید ما هم جای برادران حسن زاده بودیم بیشتر از این فرصت نمی دادیم.

مازند اسپرت:مدیران باشگاه خونه به خونه دو سالی است که در لیگ دسته اول فوتبال کشور با هزینه های میلیاردی تیمداری میکنند اما بدون شک هزینه های میلیاردی این عزیزان هم باعث نشده تا دغدغه مردم فوتبال دوست استان مازندران و شهرستان بابل را برای صعود به لیگ برتر برطرف کند.
در سال اول که چیزی کمتر یک ماه به شروع لیگ دسته اول مانده بود عزیزان مالک با خرید باشگاه تازه صعود کرده بهمن شیراز توانستند در مسابقات لیگ دسته اول کشور حاضر شوند اما کمتر کسی به فکر صعود این تیم بود چرا که کمتر از یک ماه به شروع مسابقات باقی مانده بود و آماده کردن یک تیم دسته اولی مدعی صعود کار سختی بود و این کار از دست هیچ مربی ساخته نبود بجز اکبر میثاقیان که دقیقا مدیران باشگاه خونه به خونه طی یک انتخاب درست با این مربی نام آشنای فوتبال ایران قرارداد همکاری امضا کردند.
با آمدن میثاقیان به تیم خونه به خونه ، امید مردم یک استان برای صعود زنده شد.هرچه از شروع مسابقات می گذشت با نتیجه گیری های خوب این تیم امید مردم یک استان برای لیگ برتری شدن بیشتر شده بود تا جایی که مدیران باشگاه خونه به خونه تصمیم به اخراج اکبر میثاقیانی گرفتند که تیم را جزء سه تیم مدعی بالای جدول نگه داشته بود!!
 مدیران خونه به خونه بعد اخراج این مربی دست به اشتباهی بزرگ زدند و آنهم آوردن حمید درخشان بود تا ناخودآگاه مانع لیگ برتری شدن این تیم تازه تأسیس شوند.
مدیران این باشگاه در دومین فصل حضور خود در لیگ دسته اول زودتر از تمام تیم های حاضر در این مسابقات شروع به فعالیت کردند و با علیرضا مرزبانی به توافق رسیدند که در فصل قبل تیم پیکان را راهی لیگ برتر کرد و بعد آن باشگاه تمام امکانات را در اختیار این مربی قرارداد از زمین تمرین اختصاصی گرفته تا مابقی امکانات سخت افزاری و خیلی زود این مربی بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کرد.
در میان این بازیکنان  اسم و رسم دار و پا به سن گذاشته فوتبال ایران همچون حنیف عمران زاده ، مازیار زارع ، پژمان نوری ، محسن فروزان ، فشنگچی و … به چشم میخوردند اما از همان روز اول خیلی خوب از یارگیری های این مربی معلوم بود که این تیم به موفقیت مطلوبی نخواهد رسید چرا که تجربه نشان داده است در لیگ یک حضور این همه بازیکن پابه سن گذاشته در یک تیم عاقبت خوشی نخواهد داشت.
اما مالک باشگاه خونه به خونه به این مربی اعتماد کرده و تمام خواسته های او را برآورده کرد تا بتواند انتظار چندین ساله مردم یک استان را برآورده کند.
اما با شروع مسابقات تمام پیش بینی ها درست درآمده و حالا شاهد این هستیم که بعد گذشت پانزده هفته این تیم پایین تر از سپیدروز تازه لیگ برتری شده که بازیکنان آن با مشکل مالی مواجه هستند قرارگیرد و جالب تر از آن این است که بدانید این تیم بعد از باخت در مقابل فجر سپاسی قعرنشین حتی پایین تر از دیگر تیم هم استانی خود نساجی قائمشهری قرارگرفته که این روزها بدتر از هرتیمی با مشکلات فراوان مدیریتی و مالی مواجه شده و تمام مشکلات برعهده سرمربی این تیم است.
آقای مرزبان مردم این شهر و استان حتی در دوهفته ازپانزده هفته ای که به میدان رفته اید هم یک ترکیب ثابت ندیده اند، شاید شما بعد از گذشت پانزده هفته از مسابقات هنوز نتوانسته اید ترکیب ایده آل خود را پیدا کنید و شاید دستیاران شما نتوانستند مشاوره لازم را به شما بدهند و یا شاید هم توان آنها بیشتر از این نباشد چرا که یکی از دستیاران شما به تازگی در کلاس درجه C آسیا شرکت کرده است.
آقای مرزبان بهتر نیست به دستیار اول خود آقای میناوند بگویید بجای جروبحث با مربیان تیم حریف بیشتر تمرکز خود را به مشاوره دادن های صحیح به جنابعالی بگذارد؟
آقای مرزبان آوردن یک مربی خارجی که با نظر مستقیم جنابعالی صورت گرفته و بعد یک مدت کوتاه عطا کار کردن در این باشگاه را به لقایش می بخشد و عدم ادامه این همکاری را مشکلات خانوادگی اعلام می کند و به کشور خود برمیگردد نمیتواند از مشکلات ناشی از تصمیم اشتباه جنابعالی باشد؟
آقای مرزبان قبلا از افرادی صحبت کردید که مانع صعود این تیم به لیگ برتر میشوند.آیا بهتر نیست افراد مورد نظر را نام ببرید تا مردم یک استان را از مسائل پشت پرده ای که نام برده اید آگاه کنید؟
آقای مرزبان شاید شما هنوز به این باور نرسیده اید که پشت سر این تیم، مردم یک استان قرار دارند و با تیم پیکانی که تعداد تماشاگران آن به عدد ۱۰۰ هم نمی رسد فرق دارد.
آقای مرزبان شکست یک تیم متمول در مقابل تیم ته جدولی فجرسپاسی که حتی یک برد هم نداشته جای توجیح ندارد.
حالا هم شاهد آمدن دوباره علی کریمی با سمت جدید مدیر فنی در این باشگاه هستیم و معمولا در این مواقع بعد از آمدن مدیر فنی دست به تغییر سرمربی می‌زنند و شاید وقت اخراج یا استعفا جنابعالی که حتی برف بابل را هم دیده اید فرا رسیده باشد!!
خلاصه اینکه آقای مرزبان امروز هواداران زرنگ تر از آن هستند که شما بعد باخت، بازی رسانه ای راه بیاندازید و باخت را گردن داور و یا دیگران بیاندازید…!
آقای مرزبان برای یک بار هم که شده باخت را گردن بگیرید و قبول کنید کم کاری از جنابعالی و دستیاران شماست.آقای مرزبان تا بیشتر از این دیر نشده فکری به حال تیم خود کنید ، مردم به این تیم دل بستند !
 و در پایان آقای مرزبان  اگر برادران حسن زاده برخلاف دفعه قبل دست به تغییر کادر فنی تیم خود بزنند بدون شک با حمایت اکثریت مردم یک استان و شهرستان بابل همراه خواهند بود.