سری دوم گزارش تصویری تشییع پیکر شهدای غواص / عکاس : زکیه باباجانی

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ، آیین تشییع پیکر ۳۰ شهید غواص خط شکن مازندران با حضور مردم مومن و علوی مرکز استان از میدان شهدا تا میدان امام خمینی ( ره) ساری برگزار شد. به گزارش مازند اسپرت ، مردم مازندران از پانزدهم مرداد ماه […]

24همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ، آیین تشییع پیکر ۳۰ شهید غواص خط شکن مازندران با حضور مردم مومن و علوی مرکز استان از میدان شهدا تا میدان امام خمینی ( ره) ساری برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت ، مردم مازندران از پانزدهم مرداد ماه میزبان آلاله های غواص خط شکن بودند که امروز بر اساس برنامه برای خاکسپاری راهی شهرستان های مختلف شدند.
این شهدا در روز پانزدهم مرداد ماه در شهرهای رامسر ، تنکابن و عباس آباد، شانزدهم در شهرهای چالوس، نوشهر، نور و محموآباد، هفدم مرداد در شهرهای بابلسر، بابل و آمل ، هجدهم مرداد در شهرهای قائمشهر، سیمرغ، جویبار، سوادکوه و شیرگاه و در شب نوزدهم مرداد مراسم استانی وداع با شهدا و در روز بیستم تمامی شهدا در شهر ساری تشییع و پس از برگزاری مراسمی در محل پارک موزه دفاع مقدس در مرکز استان مازندران به ۱۰ شهرستان برای خاکسپاری منتقل شدند.
بر اساس اعلام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، هفت تن از شهدای غواص مازندران که در عملیات کربلای ۴ و در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیده اند، شناسایی و مابقی گمنام هستند.
مازندران بیش از ۱۰هزارو ۴۰۰شهید دارد.
در آیین تشییع شهدای غواص استاندار مازندران ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری ، خانواده های معظم شهدا و آحاد مردم ولایتمدارساری شرکت داشتند.