معضل مسخره ای به نام ID Card/خبرنگاران ورزشی کارت نخواستند ؛لطفا زحمت نکشید !!

اختصاصی مازنداسپرت:صدور یک کارت شناسایی در بالاترین مقام و مسئولیت و حتی با کمترین امکانات ممکن، شاید بیشتر از نیم ساعت هم طول نکشد، اما در استان ما و مخصوصا در اداره ی کل ورزش مازندران این داستان بدجور تاسف بار است .   مازنداسپرت : خیلی مسخرست و واقعا برای مان افت دارد که […]

IMG 2055 1 1

اختصاصی مازنداسپرت:صدور یک کارت شناسایی در بالاترین مقام و مسئولیت و حتی با کمترین امکانات ممکن، شاید بیشتر از نیم ساعت هم طول نکشد، اما در استان ما و مخصوصا در اداره ی کل ورزش مازندران این داستان بدجور تاسف بار است .

 

مازنداسپرت : خیلی مسخرست و واقعا برای مان افت دارد که یک اداره ای به عزمت و بزرگی ورزش و جوانان مازندران توانایی صدور یک کارت نصف A5 را هم ندارد !

یکبار شناسایی و تفکیک خبرنگاران تخصصی ورزشی از غیر ورزشی ها را بهانه ی عدم صدور کارت قرار می دهند و در سویی دیگر خرابی دستگاه پرس حراست که سال هاست درست نشده است را بهانه می کنند !

معلوم نیست چه کسی این وسط پاسگاری های زیاد بین حراست و روابط عمومی را سرانجام به گل تبدیل خواهد کرد تا بخت بسته ی شده کارت های شناسایی خبرنگاران ورزشی در مازندران باز شود !؟

ما که از تفکیک خبرنگاران سر در نیاوردیم ، لیستی که ما مشاهده کردیم ، کلی غیر ورزشی در آن وجود داشت ! حالا اینکه چرا تفکیک خبرنگاران را بهانه ی عدم صدور کارت قرار می دادند خدا می داند !!

چیزی بیش از یک سال از دریافت تحویل مدارک توسط اداره کل ورزش و جوانان می گذرد و جالب اینجاست که جدیدا هم طی فراخوانی مدارک جدید تحویل گرفته شد ، اما این وسط خبری از اصل کارت نشد !!

کار نو و جدید روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان مازندران در خصوص فایل بندی و رسمیت دادن به صدور کارت ها قابل تحسین است ، اما اینکه چرا در صدور کارت توسط حراست اداره تاخیر ایجاد می شود جای کلی تعجب و بحث دارد !!

نیمی از سال ۹۵ را پشت سر گذاشته ایم و از نظر ما اگر حراست و روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران کلا بیخیال صدور ID Card ها شود بهتر و سنگین تر است . ما که کلا قید آی دی کارت های اداره کل ورزش و جوانان را زده ایم و بهتر است اداره ورزش هم بیش از این خبرنگاران ورزشی را مسخره خودشان نکند …!

اداره ورزش و جوانان استان مازندران ،با اضافه کردن این موضوع به بی توجهی های دیگر خودشان در طول سال ، خیلی زیبا محبت را در حق خبرنگاران ورزشی نویس تکمیل کردند !

لطف کنید به خودتان زحمت صدور کارت ها را ندهید ، اما از الان برای ۹۶ برنامه ریزی بهتری را در نظر داشته باشید !