پهلوان در گفتگویی اختصاصی با مازنداسپرت مطرح کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج در ورزش و جوانان بابلسر

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابلسر ،اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر گفت :چشم انداز ورزش بابلسر را بسیار مناسب ارزیابی میکنیم. اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در گفتگویی اختصاصی با مازند اسپرت،ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و تبریک بمناسبت فرا رسیدن هفته بسیج تاکید […]

02020 mzبه گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابلسر ،اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر گفت :چشم انداز ورزش بابلسر را بسیار مناسب ارزیابی میکنیم.

اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در گفتگویی اختصاصی با مازند اسپرت،ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و تبریک بمناسبت فرا رسیدن هفته بسیج تاکید کرد : سیاست و نگاه اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر نگاه علمی همراه با رویکرد فرهنگی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر از اجرای ۴۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته بسیج خبر داد.

وی افزود : ظرفیت بسیج بسیار بالاست و افتخار میکنیم که بسیجی هستیم. ایشان تاکید کرد که رویکرد اداره ورزش و جوانان رویکرد فرهنگی است.

پهلوان با بیان اینکه نقش بسیج در مسائل فرهنگی نقش بسیار پررنگی است تاکید کرد از توان و ظرفیت بسیج در ورزش شهرستان استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد : چشم انداز و دورنمای ورزش و جوانان بابلسر را بسیار روشن و درخشان پیش بینی میکنیم.

ایشان تاکید کردند : ماموریت اصلی اداره ورزش و جوانان کمک به ارتقاء سطح سلامت افراد جامعه از طریق عمومی و همگانی کردن ورزش بوده و به عبارتی تمام تلاش بر این است که ورزش در سبد خانوار تک تک افراد قرار گیرد.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان بابلسر تاکید کرد : از وظایف محوری اداره ورزش و جوانان تشکیل سازمانهای مردم نهاد در حوزه جوانان بوده تا بتوان از این طریق مشارکت های اجتماعی و تقویت جوانان گامهای موثرتری برداشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر بیان کرد : از سال ۹۶ برنامه راهبردی و میان مدت ۵ ساله ورزش و جوانان بابلسر را بصورت عملی و با تمام توان بر اساس برنامه SWOT اجرایی خواهیم کرد.

وی افزود : برنامه بلند مدت ما تا سال ۱۴۰۴ بوده که در آن بهترین اداره ورزش و جوانان سطح استان در تمام حوزه های عملکردی که مورد انتظار اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران می باشد خواهیم شد.

اسماعیل پهلوان افزود : نگاه به حوزه ورزش و جوانان بابلسر نگاه ویژه و مثبتی بوده و عملکرد اداره ورزش و جوانان رضایتمند میباشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر بیان کرد : چشم انداز ورزش بابلسر را بسیار مناسب ارزیابی میکنیم. پهلوان از برگزاری دومین مراسم یادواره شهدای ورزشکار شهرستان بابلسر در آینده نزدیک خبر داد.
متولی ورزش و جوانان بابلسر بیان کرد : نگاه ما به ورزش و جوانان شهرستان بابلسر بر مبنای برنامه محوری و علمی توام با رویکرد فرهنگی است. در حال حاضر سهم بانوان در ورزش شهرستان زیر ۲۵ % بوده که با توجه به تعداد جمعیت شهرستان میبایست تلاش مضاعفی صورت بگیرد تا این سهم ارتقاء چشمگیری داشته باشد.

دبیر شورای توسعه ورزش همگانی افزود : نقش شورای توسعه ورزش همگانی سیاست گذاری بوده که این سیاست گذاری براساس قوانین و دستورالعمل های حاکمیت اجرایی میشود که ریاست آن بر عهده فرماندار و دبیری آن را اداره ورزش و جوانان عهده دار می باشد.

پهلوان عنوان کرد : استراتژی و راهبرد اداره ورزش و جوانان ۱- تقویت ورزش و جوانان بخش ها از طریق استقرار دفاتر نمایندگی ورزش و جوانان ۲- سیاست گذاری مناسب در شورای توسعه ورزش همگانی و اجرایی نمودن مصوبات شورا ۳- تعامل حداکثری با دستگاهها و نهادهای شهرستان در خصوص استفاده از ظرفیت های مادی، مالی و معنوی آنان.
وی افزود : ۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش انجام شد که نشان از ظرفیت بسیار بالای ورزش شهرستان بوده که در سه ماه اخیر در مناسبت های مختلف بیش از دویست برنامه اجرا که این خود گویای توانمندی ورزش و جوانان و هیات های ورزشی بابلسر در این حوزه بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان از اجرای ۴۰ برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت :کسب دو نشان طلا جعفر غفارنژاد (قهرمان پرورش اندام جهان) و عارف محمدعلی پور (کاپیتان تیم ملی فوتبال نوجوانان) از افتخارات ورزش شهرستان بابلسر محسوب میشوند.

پهلوان افزود : تقویت هیات های ورزشی در حوزه ورزش همگانی مثل هیات روستایی و بازیهای بومی محلی ، هیات ورزش های همگانی و … که جامعه هدف بالایی دارند در دستور کار اداره ورزش و جوانان میباشد.

پهلوان به نقش مهم و اساسی اصحاب رسانه و فضای مجازی در ورزش اشاره کرد و افزود : رسانه‌ها و فضای مجازی عامل بسیار مؤثری در شکل‌گیری ارزش‌های اجتماعی به شمار می‌روند که در بخش ورزش، محتوای برنامه‌ها و مطالب درج شده در آن می‌تواند تاثیر فراوانی در پیشرفت و بهبود سلامت جامعه داشته باشد.رسانه ها میتوانند به افزایش روحیه و انگیزه قهرمانان کمک کنند.

اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر اهم فعالیت های اداره ورزش و جوانان بابلسر در ۳ ماه اخیر را بیان کرد :
۱-  برگزاری همایش استانی نهضت ما زنده ایم
۲-  برگزاری شورای اداری ورزش و جوانان استان
۳-  میزبانی نشست سمن های حوزه جوانان استان
۴-  میزبانی مسابقات متعدد قهرمانی کشوری و استانی
۵-  میزبانی اردوهای متعدد تیم های ملی و استانی
۶-  برگزاری مراسم تجلیل از برترین ها
۷-  بهسازی و نوسازی اماکن

۸-  باز سازی ساختمان مهمانسرای ورزش و جوانان
۹-  بازسازی و بهسازی ساختمان اداری
۱۰-  کمک و مساعدت تجهیزات ورزشی در سطح روستاها
۱۱-  مساعدت مالی به هیات های با برنامه و با عملکرد مناسب
۱۲-  برگزاری جلسات متعدد استانی
۱۳-  مشارکت در فعالیت های ورزشی سایر دستگاه ها
۱۴-  برگزاری جلسات متعدد ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای توسعه ورزش همگانی
۱۵-  احداث زمین جند منظوره ساحلی