سرپرست اداره ورزش محمود آباد خبر داد:اجرای بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

اجرای بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان محمودآباد سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد از اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خاتم خبر داد .   به گزارش خبرنگار مازنداسپرت از محمود آباد؛جلسه هماهنگی و برنامه ریزی، برنامه های فرهنگی،ورزشی کمیته ورزش و […]

indexاجرای بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان محمودآباد سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد از اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خاتم خبر داد .

 

به گزارش خبرنگار مازنداسپرت از محمود آباد؛جلسه هماهنگی و برنامه ریزی، برنامه های فرهنگی،ورزشی کمیته ورزش و جوانان هفته گرامیداشت بسیج شنبه ۳۰ آبان با حضور مسئول تربیت بدنی سپاه،مسئول کانون بسیج ورزشکاران و کارکنان اداره ،به ریاست مسعود یوسفی سرپرست اداره ورزش و جوانان در دفتر ایشان برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان بسیجی در حفظ و حراست از میهن اسلامی گفت:بسیجیان فداکار و سلحشور با ایمان به خدا ، نیت پاک و عشق به انقلاب هشت سال دربرابر دشمن متجاوز ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: ورزش هم یکی از عرصه هایی است که از حضور پر برکت بسیج در سال های اخیر بهره مند بوده و این نیروی مردمی پایه گذار کارهای بزرگی در ورزش کشور بوده است.

یوسفی ضمن گرامیداشت سالروز هفته بسیج ،خاطر نشان کرد:امسال برنامه های گرامیداشت هفته بسیج از ۳۰ آبان ماه تا ۶ آذرماه با اجرای بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی ورزشی از سوی اداره ورزش و جوانان،کانون بسیج ورزشکاران و هیأتهای ورزشی شهرستان اجرا می شود.

این مسوول اظهار کرد: برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی با حضور جامعه ورزشی تا امام زاده قاسم ، دیدار با ائمه جمعه شهرستان،دیدار با فرمانده سپاه،حضوردر صبحگاه مشترک،، غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، حضور نخبه بسیجی ورزشکار در مدارس،برگزاری دوره مهارت آموزی آموزش گلیم بافی توسط مربی ورزشکار،تجمع سازمان یافته بسیجیان و ورزشکاران در نماز جمعه و همایش پنج آذر، دیدار با خانواده های معظم شهدا و بهمراه مسابقات ورزشی بخشی از برنامه های هفته بسیج است. ۳۰آبان تا ۶ آذر به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.