نرگس رودگر :ساروی ها با حاشیه سازی از نوشهر امتیاز گرفتند/ای کاش اخلاق رعایت میشد !

سرمربی تیم فوتسال بازرگانی امیر نوشهر گفت : رعایت کردن اخلاق در ورزش جز اصول اصلی ورزش است. نرگس رودگر سرمربی تیم فوتسال بازرگانی امیر نوشهر بعد از دربی مازندرانی لیگ برتر فوتسال کشور و تساوی آنها در برابر استقلال ساری در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت در نوشهر ، در حالی که به […]

photo 2016 11 18 20 23 44 mzسرمربی تیم فوتسال بازرگانی امیر نوشهر گفت : رعایت کردن اخلاق در ورزش جز اصول اصلی ورزش است.

نرگس رودگر سرمربی تیم فوتسال بازرگانی امیر نوشهر بعد از دربی مازندرانی لیگ برتر فوتسال کشور و تساوی آنها در برابر استقلال ساری در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت در نوشهر ، در حالی که به شدت از نتیجه ی بدست امده ناراحت بود ،در خصوص این دیدار و تساوی انجام شده اظهار داشت : بازی خوبی را از هر دو تیم در این دیدار تماشایی شاهد بودیم و من از بازیکنانم رضایت دارم .

وی در خصوص حواشی ایجاد شده و عصبانیت های شدیدش در پایان بازی گفت :هر بازیکنی قبل از ورود به میادین ورزشی باید ابتدا اخلاق را رعایت کند و بعد وارد زمین ورزشی و سالن فوتسال شود که متاسفانه امروز بازیکن استقلال این اصل را رعایت نکرد و باعث عصبانیت من شد .
رودگر افزود :جدا از تمام مسائل حاشیه ای این دیدار ،دو تیم انصافا خوب بازی کردند ولی فقط از اینکه  تیمی می آید در حاشیه میرود و میخواهد فقط وقت کشی کند شدیدا گلایه داشتم و این موضوع را مدیر تیم استقلال در میان گذاشتم تا ایشان هم در جریان باشند.

این مربی ادامه داد :دروازبان حریف، بازیکن خودشان را الکی به زمین میاندازد و الفاظی بکار می برد که روی اعصاب بازیکن های ما می رفت که این حرکات از نظر من اصلا حرفه ای نیست.

وی در خصوص حضور تماشاگر مرد پشت درهای سالن زنگرز نوشهر صحبت کرد و گفت :متاسفانه فقط شهر ساری جدیدا به مانند تیم بابل سال قبل به حاشیه کشیده شده وگرنه همین مردهای که میبینید پشت درها جا ماندند و از آنجا ما را حمایت میکردند ،در طول این سال ها که ما در رقابت های کشوری حضور داریم ، آنها می آمدند و تیم ما را حمایت و تشویق میکردند و این مشکلاتی که الان به وجود آمده را نداشتیم .

سرمربی آینده دار بازرگانی امیر نوشهر داوری این دیدار را خوب و عادلانه عنوان کرد و افزود :داوری در این دیدار هیچ گونه مشکلی نداشت اما مهم بازیکن است که باید اول از هر چیزی اخلاق داشته باشد. بهترین بازیکن هم که باشی اما اگر اخلاق نداشته باشید، نباید بیایید و بازی کنید .

وی در پایان بیان کرد : برای بنده در درجه اول اخلاق مهم است و اگه این بازی به حاشیه کشیده نمیشد قشنگتر هم میشد و حتی شاید استقلالی ها تیم ما را شکست می دادند. متاسفانه به این فکر نکردند بجای اینکه با اعصاب بازیکن بازی کنند بازی خودشان را بکنند.