گزارش تصویری/جمع با تجربه های صنعت ساری با حضور جابرنصیری و مصطفی عاقلی جمع تر شد

تمرینات تیم فوتبال صنعت ساری با اضافه شدن بازیکنان باتجربه تر پیگیری شد . به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال صنعت ساری در ادامه روند آماده سازی خودش برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تمرینات اماده سازی و تست گیری های خودش را همه روزه زیر نظر رضا تقوی و ابراهیم تقی […]

6تمرینات تیم فوتبال صنعت ساری با اضافه شدن بازیکنان باتجربه تر پیگیری شد .

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال صنعت ساری در ادامه روند آماده سازی خودش برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تمرینات اماده سازی و تست گیری های خودش را همه روزه زیر نظر رضا تقوی و ابراهیم تقی پور برگزار میکند .

تمرینات تست گیری این باشگاه همه روزه از ساعت ۱۱ صبح در استادیوم شهید متقی شهرستان ساری برگزار میشود و تمرینات اماده سازی با حضور بازیکنان انتخاب شده همه روزه از ساعت ۱۷ در استادیوم شهید متقی ساری برگزار میشود .

از نکات قابل توجه در تمرینات روز دوشنبه ۱۹ مرداد ماه تیم فوتبال صنعت ساری می توان به معرفی ” اکبر محمدی ” به عنوان مربی گلرهای صنعت ساری و اضافه شدن مصطفی عاقلی ، جابر نصیری و علی قلی زاده به جمع بازیکنان صنعت ساری اشاره کرد .

گفتنیست ، بعد از فروش امتیاز شهدای جویبار و خونه به خونه مازندران ، تیم فوتبال صنعت ساری در حال حاضر تنها نمانیده استان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور می باشد و شنیده هایی هم این روزها به گوش میرسد که شهرهای نوشهر و بابل هم به دنبال سهیمه لیگ دویی می باشند ، حال باید صبر کنیم تا ببینیم چند تیم از مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور خواهند داشت .

در ادامه گزارش تصویری تمرین روز دوشنبه ۱۹ مرداد ماه تیم فوتبال صنعت ساری را مشاهده میکنید :