کمیل قاسمی قبل از اعزام به کربلا: به پابوس امام حسین(ع) رفتن شارژ روحی خوبی برای مان است

دارنده مدال نقره المپیک ریو گفت: سفر به کربلا و به پابوس امام حسین(ع) رفتن می‌تواند شارژ روحی خوبی برای ما باشد تا در ادامه راه ورزشی خود موفق‌تر عمل کنیم.   به گزارش مازنداسپرت،، کمیل قاسمی ظهر امروز در حاشیه مراسم اعزام کاروان ورزشی مازندران به کربلای معلی با بیان اینکه یک ورزشکار برای […]

0233336دارنده مدال نقره المپیک ریو گفت: سفر به کربلا و به پابوس امام حسین(ع) رفتن می‌تواند شارژ روحی خوبی برای ما باشد تا در ادامه راه ورزشی خود موفق‌تر عمل کنیم.

 

به گزارش مازنداسپرت،، کمیل قاسمی ظهر امروز در حاشیه مراسم اعزام کاروان ورزشی مازندران به کربلای معلی با بیان اینکه یک ورزشکار برای رسیدن به قهرمانی نیاز به آمادگی جسمی و روحی دارد، اظهار کرد: آمادگی جسمانی با تمرین کردن به‌دست می‌آید و توسل به ائمه اطهار می‌تواند انرژی روحی را تأمین کند.

 

 

وی افزود: سفر به کربلا و به پابوس امام حسین (ع) رفتن می‌تواند شارژ روحی خوبی برای ما باشد تا در ادامه راه ورزشی خود موفق‌تر عمل کنیم.

این کشتی‌گیر مازندرانی با بیان اینکه امام حسین (ع) و یارانش به ما درس آزادی و آزادگی آموختند، تصریح کرد: واقعه کربلا یادآور صبر و استقامت اهل بیت (ع) در برابر سختی‌ها و ظلم زمانه بود.

قاسمی در ادامه به برنامه‌های آینده خود اشاره کرد و گفت:در اردوها شرکت و خود را برای مسابقات جهانی تهران آماده می‌کنم.

وی در پایان پوشیدن پیراهن تیم‌ ملی ایران و کشتی‌ گرفتن زیر پرچم ایران را افتخاری بزرگ برشمرد و گفت: گاهی پیشنهاداتی از کشورهای دیگر دارم تا برای آنان به روی تشک بروم اما به این صحبت‌ها توجه نداشته و فقط برای کشورم کشتی‌ می‌گیرم.

 ظهر امروز و در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی، تعدادی از قهرمانان مازندرانی المپیک، جهان و آسیا به کربلای معلی و نجف اشرف اعزام شدند.