بهداد سلیمی قبل از اعزام به کربلا: داشتن خصلت ورزشکاری با توسل به ائمه اطهار معنی می‌شود

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران گفت: داشتن روحیه و خصلت ورزشکاری تنها با توسل به ائمه اطهار معنی می‌شود و می‌تواند در کسب موفقیت به وی کمک کند.   به گزارش مازنداسپرت،، بهداد سلیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عشق به مولا علی (ع) و مظلومیت امام حسین (ع) موجب شد مردم از […]

13930615000195 PhotoAوزنه‌بردار فوق سنگین ایران گفت: داشتن روحیه و خصلت ورزشکاری تنها با توسل به ائمه اطهار معنی می‌شود و می‌تواند در کسب موفقیت به وی کمک کند.

 

به گزارش مازنداسپرت،، بهداد سلیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عشق به مولا علی (ع) و مظلومیت امام حسین (ع) موجب شد مردم از هر قشری به سمت کربلا کشیده شوند، اظهار کرد: این عشق وصف‌نشدنی است و در زبان نمی‌گنجد.

 

 

 

وی افزود: خصلتی از امام حسین (ع) که همیشه زبان‌زد بوده، شهامت و مبارزه با لشکر چند هزار نفری کفر است که برای ما درس آزادگی و ایثار را به ارمغان آورد.

قوی‌ترین مرد جهان تصریح کرد: داشتن روحیه و خصلت ورزشکاری تنها با توسل به ائمه اطهار معنی می‌شود و می‌تواند در کسب موفقیت به وی کمک کند.

سلیمی با بیان اینکه عشق به امام حسین (ع) و خاندان پاکش، مرام و مسلک نمی‌شناسد، اظهار کرد: با گذشت بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ سال از واقعه کربلا، مسلمانان و شیعیان همچنان عشق به این امام بزرگوار را در سینه دارند و آن‌ را به نسل‌های آینده منتقل می‌کنند.

وی در پایان با تشکر از همه کسانی که زمینه سفر ورزشکاران به عتبات عالیات را مهیا کردند از خداوند خواست تا این سفر معنوی، قسمت همه مردم ایران و مسلمانان جهان شود.

سفر کاروان اعزامی ورزشکاران به کربلای معلی و نجف اشرف از امروز به‌ مدت یک‌ هفته و با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران، اداره‌کل ورزش و جوانان و سپاه کربلای استان انجام شد.