سرمربی تیم والیبال عمران شهرداری ساری: هواداران ساروی مقابل شهرداری تبریز خوش درخشیدند

سرمربی تیم والیبال عمران شهرداری ساری گفت: هواداران ساروی مقابل شهرداری تبریز خوش درخشیدند. به گزارش مازند اسپرت؛بهزاد محمودی بعد دیدار تیمش در گفتگویی با خبرنگار ما و برد ارزشمند با اشاره به کسب سه امتیاز ارزشمند مقابل شهرداری تبریز، اظهار کرد: تماشاگران ساروی حکم پیروزی ما در این دیدار را امضا کردند. وی با […]

13950808000459 PhotoAسرمربی تیم والیبال عمران شهرداری ساری گفت: هواداران ساروی مقابل شهرداری تبریز خوش درخشیدند.

به گزارش مازند اسپرت؛بهزاد محمودی بعد دیدار تیمش در گفتگویی با خبرنگار ما و برد ارزشمند با اشاره به کسب سه امتیاز ارزشمند مقابل شهرداری تبریز، اظهار کرد: تماشاگران ساروی حکم پیروزی ما در این دیدار را امضا کردند.

وی با بیان اینکه ساری در لیگ امسال دور از انتظار ظاهر شده است، افزود: مطمئن هستم اگر در ادامه بازی‌ها مشکلی پیش نیاید و قضاوت داوران عادلانه باشد، تیم ساری در پایان لیگ می‌تواند شگفتی‌ساز شود.

سرمربی تیم والیبال عمران شهرداری ساری این برد ارزشمند را تقدیم مسؤولان استانی و شهرستانی و تماشاگران با تعصب می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ساری یکی از بهترین تماشاگران لیگ را دارد و با متکی به تماشاگرانش یکی از گزینه‌های تیم‌های بالای جدول است.

این مسؤول با بیان اینکه این برد حق تیمش بود، گفت: در دیدار مقابل شهرداری تبریز همه بازیکنان به ویژه دو بازیکن خارجی خوب کار کردند.

محمودی با بیان اینکه دو بازیکن مونته گرویی مولوس و سیمو در ترکیب تیم ساری باتجربه و عالی کار می‌کنند، افزود: این تیم به مرور زمان هفته به هفته  در برابر حریفان هماهنگ‌تر و باتجربه‌تر از گذشته می‌شود.

وی درباره محرومیت سه جلسه‌اش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، گفت: امیدوارم فدارسیون تمامی تیم‌ها و مربیان را به یک چشم نگاه کند و محرومیت و رأی انضباطی را محدود به تیم خاصی نکند.

سرمربی تیم عمران شهرداری ساری با اعلام اینکه در اتفاقات بازی با اردکان بازیکنان به قضاوت ضعیف داوری اعتراض داشتند، ادامه داد: تیم در آن بازی دو ست پیش بود که در نهایت با فشاری که بازیکنان و تیم ما شد نتیجه برده را با شکست عوض کردیم.

محمودی در پایان گفت: سه جلسه محرومیتم تمام شد و از هفته آینده می‌توانم در کنار بازیکنان تیمم باشم.

 شاگردان بهزاد محمودی در تیم عمران شهرداری ساری موفق شدند از هفته پنجم لیگ برتر والیبال کشور سه بر یک شهرداری تبریز را شکست دهند و به سه امتیاز باارزش این دیدار دست یابند.