چیزی که در جریان بازی رخ داد فراتر از توقعات ما بود /بهروز عطایی:برنده واقعی مسابقه هوادارن اردکان بودند

در دومین دیدار از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال دو تیم خاتم اردکان و کاله مازندران در سالن آیت الله خاتمی اردکان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کاله موفق شد با نتیجه ۳ بر ۰ در این دیدار به پیروزی برسد. به گزارش مازنداسپرت،بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران […]

Ataaaeeeiدر دومین دیدار از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال دو تیم خاتم اردکان و کاله مازندران در سالن آیت الله خاتمی اردکان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کاله موفق شد با نتیجه ۳ بر ۰ در این دیدار به پیروزی برسد.

به گزارش مازنداسپرت،بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل خاتم اردکان در گفت و گویی اظهار داشت: ابتدا جا دارد به هوادارن تیم خاتم اردکان تبریک عرض کنم که برنده واقعی این مسابقه بوده اند.

وی افزود : تیم کاله در ابتدای لیگ با قرعه سختی روبرو شد و به خاطر همین مسئله من هفته پنجم را شروع لیگ برای کاله تلقی کردم چون واقعا قدرت تیم های مانند بانک سرمایه ، پیکان تهران و شهرداری ارومیه را نداشتیم.

وی ادامه داد:برای بازی مقابل خاتم اردکان برنامه خاص خودش را داشتیم ولی چیزی که در جریان بازی رخ داد فراتر از توقعات ما بود به هر حال در این مسابقه شاگردانم عملکرد خوبی داشتند و قطعا در ادامه لیگ وضعیت تیم کاله بهتر خواهد شد.