سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد: ورزش همگانی پایه اصلی تمامی رشته‌های ورزشی است

سررپست اداره ورزش و جوانان محمودابادگفت:ورزش قهرمانی ورزش همگانی یکی از اصلی‌ترین پایه‌های همه ورزش‌ها است وباید به این دلیل توجه بسیار بالایی ورزش همگانی داشته باشیم .  به گزارش خبرنگار مازند اسپرت ؛مسعود یوسفی عصر امروز در ششمین نشست توسعه ورزش‌های همگانی این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ورزش […]

00220222سررپست اداره ورزش و جوانان محمودابادگفت:ورزش قهرمانی ورزش همگانی یکی از اصلی‌ترین پایه‌های همه ورزش‌ها است وباید به این دلیل توجه بسیار بالایی ورزش همگانی داشته باشیم .

 به گزارش خبرنگار مازند اسپرت ؛مسعود یوسفی عصر امروز در ششمین نشست توسعه ورزش‌های همگانی این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ورزش همگانی یکی از اصلی‌ترین پایه‌های همه ورزش‌ها است وباید به این دلیل توجه بسیار بالایی ورزش همگانی داشته باشیم .
وی افزود:ورزش همگانی یکی از اصلی‌ترین اهداف ما در راستای پیشرفت ورزش شهرستان است که با برنامه‌ریزی‌های صحیح و درست باید سطح ورزش همگانی شهرستان  را بالاتر ببریم تا در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتری در عرصه ورزش شهرستان باشیم.
یوسفی تصریح کرد: ورزش همگانی یکی از اصلی‌ترین پایه‌های همه ورزش‌ها است وباید به این دلیل توجه بسیار بالایی ورزش همگانی داشته باشیم .
سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد گفت: ورزش همگانی به دلیل اینکه ساختارهای مناسبی را در سطح کشور دارد همه مردم می‌توانند با ورزش کردن باعث افزایش سطح سلامتی جسمی خود باشند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد نیز بیان کرد: سرانه فضای ورزشی در این شهرستان ۲۰ سانتی‌متر بوده و فضای ورزشی در اختیار ادارات محمودآباد ۳۰ تا ۳۵ سانتی‌متر است و در تلاش هستیم تا با تعامل ادارات این سرانه ورزشی را برای عموم شهروندان افزایش دهیم.
مسعود یوسفی افزود: بسیاری از بازی های بومی و محلی ما در حال فراموشی است وبا برنامه‌ریزی، این بازی ها را احیا خواهیم کرد.
وی در پایان گفت: با همکاری دیگر دستگاه‌ها و رسانه‌ها به دنبال گسترش ورزش‌های همگانی هستیم.