قهرمانان و نخبگان جزو پایه های اصلی هر جامعه ای هستند/ اشتغال ، بیمه و اسپانسر دغدغه ی ورزشکان هست

یاسر عباسی، مدیر برنامه های نوشاد و نیما عالمیان، در گفتگوی اختصاصی با مازند اسپرت گفت:قهرمانان و نخبگان جزو پایه های اصلی هر جامعه ای هستند/ اشتغال ، بیمه و اسپانسر دغدغه ی ورزشکان هست. یاسر عباسی، مدیر برنامه های نوشاد و نیما عالمیان دو برادر پینگ پنگ باز المپیکی در گفت و گو با […]

photo 2016 11 08 23 08 16یاسر عباسی، مدیر برنامه های نوشاد و نیما عالمیان، در گفتگوی اختصاصی با مازند اسپرت گفت:قهرمانان و نخبگان جزو پایه های اصلی هر جامعه ای هستند/ اشتغال ، بیمه و اسپانسر دغدغه ی ورزشکان هست.

یاسر عباسی، مدیر برنامه های نوشاد و نیما عالمیان دو برادر پینگ پنگ باز المپیکی در گفت و گو با خبرنگار مازند اسپرت گفت: قهرمانان و نخبگان جزو پایه های اصلی هر جامعه ای هستند و اگر ما خواهان پیشرفت هستیم، مسئولین می بایستی نگاه ویژه ای به این امر مهم داشته باشند.
وی همچنین افزود : برادران عالمیان، با همت پدرشان ، تلاش بی وقفه و با کمترین امکانات به بزرگترین آوردگاه ورزش جهان یعنی المپیک رسیدند که به خاطر این موضوع پدرشان به مدت ۱۰ سال روزی ۶ ساعت بدون وقفه با آنها کار کرد.
عباسی در ادامه خاطرنشان کرد: رحمت عالمیان نه تنها هم پدر بود و هم مربی بلکه کارمند رسمی بانک نیز بود و به خاطر تمرین بچه های خود حتی از کار خود استعفا داد و به همراه برادرش نعمت که قهرمان کشور در این رشته هم بود  توانست با تلاش و کوشش و توکل بر خداوند با کمترین امکانات و تمرین در پارکینگ خانه دو فرزند خود را المپیکی بکند.
مدیر برنامه های نوشاد و نیما عالمیان با بیان اینکه کشور چین با جمعیت یک میلیارد و چهار صد میلیون جمعیت که صد و پنج میلیون بازیکن آماتور و حرفه ای در آن کشور وجود دارد توانست برای المپیک ریو برزیل ۲ سهمیه کسب بکند افزود: شهرستان بابل با پانصد هزار جمعیت آن هم از یک خانواده توانست ۲ تا کسب سهمیه برای المپیک بکند که نوشاد و نیما به عنوان اولین برادران المپیکی پینگ پنگ جهان شدند.
وی یادآور شد: در ایران بعد از برادران خادم، برادران عالمیان دومین برادرانی بودند که توانستند هم زمان در المپیک کسب سهمیه بکنن که این ها افتخارات بزرگ کشور و استان و شهر ماست.
عباسی با تاکید بر اینکه بایستی در تحلیلمان از بازی این دو برادر بعد از المپیک انصاف را رعایت کنیم و این افتخارات را از یاد نبریم، خاطرنشان کرد: نوشاد کسی است که توانست در سن ۲۰ سالگی در کشور چین پایتخت پینگ پنگ جهان اسطوره چین و جهان و قهرمان المپیک را ۴ بر ۱ با دو دست شکست دهد.
وی همچنین افزود: نوشاد بدون مربی به کشور اسپانیا اعزام شد که در آنجا کنتا قهرمان جهان را شکست داد، ما در تاریخ المپیک رشته تنیس روی میز یک پیروزی هم نداشتیم، تنها و تنها کسی که توانست این فعل ” ما میتوانیم ” را صرف بکند و ۲ پیروزی شیرین به دست بیاورد  نوشاد عالمیان بود، که آدام شرار رییس وقت فدراسیون جهانی پینگ پنگ ittf  گفت: من از بازی این بچه و خود او به قدرت معجزه خدایی که مردم ایران از آن دم میزنند ایمان آوردم و معتقد شدم این بچه معجزه میکند.
مدیر اجرایی موسسه فرهنگی ورزشی نوشاد و نیما عالمیان در ادامه افزود: هم چنین نیما هم خود را پابه پای نوشاد رساند و در حال حاضر نوشاد و نیما نفر اول و دوم تنیس روی میز ایران هستند.
عباسی با انتقاد از مسئولین امر، افزود: ورزشکاری مثل نوشاد و نیما با این همه افتخار و قهرمانی چرا باید دغدغه اشتغال و کار، بیمه یا موضوع اسپانسر داشته باشند، چرا ورزشکاری مثل نوشاد حتی بیمه هم نیست.
وی در ادامه بیان داشت: الان همین اردویی که در کشور آلمان هستند و بعد از آن مسابقات سوئد، به خرج خودشان هست که این موضوعات باعث دغدغه بچه ها میشود در نتیجه بنده به عنوان مدیر اجرایی نوشاد و نیما از مسوولین و خیرین و کسانی که میتوانند اسپانسر بشوند تقاضا دارم پا به این عرصه بگذارند و کمک بکنند بچه ها را، تا پرچم پر افتخار کشور را در میادین ومسابقات آسیایی و جهانی و مسابقات بین المللی و المپیک انشاالله بتوانند به اهتزاز در بیاورند‌.
مدیر اجرایی موسسه فرهنگی و ورزشی نوشاد عالمیان همچنین تصریح کرد: قهرمان شدن موضوع مهمی است اما مهمتر از آن قهرمان ماندن است یعنی حفظ و نگهداری به مراتب مهمتر از رسیدن به یک چیز مهم است.
وی همچنین تاکید داشت: مسئولین باید افرادی مثل نوشاد و نیما راحفظ بکنند چرا که امثالی مثل نوشاد و نیما سرمایه های کشور هستند و اگر الان اقدامی نشود آینده چیزی جز حسرت آن باقی نمیماند.
عباسی در ادامه اظهار داشت: متاسفانه علی رغم پیگیری هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و هیچ المان، تندیس یا تابلویی از این دو برادر قهرمان زده نشده که میطلبه نسبت به این موضوع اقدامی شکل بگیرد.

عباسی در پایان تصریح کرد : بنده البته از تلاش مسوولین کمال تشکر و قدردانی هم دارم، وظیفه سنگینی بر دوش من گذاشته شده و هدف اصلی من انتقال تفکر این دو برادر قهرمان است که میتوانیم با کمترین امکانات بسیاری از این مشکلات را از سر راه برداریم.

 

photo 2016 11 08 23 08 41