قهرماني تيم كيوكوشين کاراته ماتسوشيما رامسر در رقابتهاي بين المللي ارمنستان + عکس

اختصاصی  مازند اسپرت:مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته ماتسوشیما به میزبانی کشور ارمنستان درشهر ایروان با حضور  10تیم  زیر ۱۸ سال برگزار شد. مربی و داور بین المللی کیوکوشین کاراته ماتسوشیما شهرستان رامسر اعزامی به مسابقات ارمنستان در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت در رامسر ،اذعان داشت : بر اساس  نامه رسمی فدراسیون جمهوری اسلامی […]

11 1

اختصاصی  مازند اسپرت:مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته ماتسوشیما به میزبانی کشور ارمنستان درشهر ایروان با حضور  10تیم  زیر ۱۸ سال برگزار شد.

مربی و داور بین المللی کیوکوشین کاراته ماتسوشیما شهرستان رامسر اعزامی به مسابقات ارمنستان در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت در رامسر ،اذعان داشت : بر اساس  نامه رسمی فدراسیون جمهوری اسلامی ایران و با مجوز شورای برون مرزی و هماهنگی نماینده سازمان جهانی ایران و خاورمیانه تیم منتخب ایران با ۶۲ شرکت کننده از استان های مختلف  به مسابقات بین المللی در کشور ارمنستان اعزام شدند.
ناصر صحرا نورد تصریح نمود : تیم منتخب  کیوکوشین کاراته ماتسوشیما ایران با رای و هماهنگی شیهان اکبر قاسمی  نماینده سازمان جهانی و  عاشوری نماینده سازمان جهانی ایران و خاورمیانه با مجوزهای لازم و  قانونی به مسابقات بین المللی با افتخار حضور یافتند .
صحرانورد گفت : سرپرستان و داوران اعزامی به مسابقات کیوکوشین کاراته ماتسوشیما ایران متشکل از رضا فولادیان، سید مسعود رشیدی، احمد خسروی، ناصر صحرانورد، حسن بالابندی، نبی فتحی، کریم سوری، جوانشیر قلی پور، امین حسن زاده، حاجی عسکری، حمید حیدری، مهدی مراد پور، رضا نوری، روح الله عبدلوند ومحمود ایران منش بودند که به خوبی در مسابقات بین المللی ظاهر شدند .
وی استقبال و میزبانی کشور ارمنستان را به جهت پذیرش شرکت کنندگان ورزشی را خوب دانست و افزود : مسابقات بین المللی در سطح عالی با رقابت بسیار خوبی برگزار شد که نهایتا  تیم منتخب ایران با قدرت  سکوی قهرمانی را تصاحب نمودند .
صحرانورد ادامه داد : تیم جمهوری اسلامی ایران با کسب ۱۰ مدال طلا،۱۶ مدال نقره و مدال ۱۹برنز به عنوان قهرمان مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته ماتسوشیما معرفی شد و تیم های ارمنستان  و گرجستان به ترتیب عنوان نایب قهرمان و جایگاه سوم این دوره از مسابقات را کسب نمودند .
وی اظهار  داشت : نماینده تیم مازندران متشکل از ۵ بازیکن از شهرستان رامسر به جهت حضور در مسابقات ارمنستان عناوین قهرمانی و مدال مسابقات  بین االمللی ایران  را به مربیگری ناصر صحرانورد  کسب نمودند.
وی قدرشناسی برای کسب عناوین ورزشی را برای شهرستان ارزشمند دانست تاکید نمود: کسب عناوین مختلف ورزشی برای پیشرفت شهرستان باید ارزشمند و مهم باشد و نباید حسادت  و عمل غیر اخلاقی ورزشی را با سنگ اندازی ها در ورزش دخیل نمود بلکه همدلی و وفاق  در ورزش باید جایگاهی به حق داشته باشد .
وی ادامه داد: ورزش بعنوان عشق برای تعالی روح و روان و معنویت جسم برای وارستگی و تقوا بسیار حائز اهمیت می باشد که بعنوان یک افتخار باید برای روند فعالیت های ورزشی می توان مورد توجه قرار داد و هیات های ورزشی به علت نبود بودجه های مالی به جهت  حمایت حداقلی در مسابقات نیز حمایتگر اخلاقی و انسانی ورزش باشند تا بتوانیم بهتر از پیش فعالیت داشته باشیم .
 صحرانورد  از مسابقات کشوری  کیو کوشین کاراته ماتسوشیما  در آذر ماه سال جاری و همچنین برگزاری مسابقات استانی همین رشته  خبر داد افزود : اعضا خانواده کاراته  تیم رامسر آقایان مجید قاسم نژاد ، علی رانکوهی  و حامد سور مشک محمد نژاد به ترتیب به جهت حمایت و تشویق ورزشکاران رامسری در مسابقات ارمنستان به ترتیب نیم سکه  مقام اول ، ربع سکه  مقام دوم و سکه پارسیان به نفر سوم را اهدا نمودند و در آینده نزدیک مراسم تجلیل از قهرمانان در شهرستان رامسر برای قهرمانان این رشته  برگزار خواهد شد                                
مربی و داور بین المللی کیوکوشین کاراته ماتسوشیما شهرستان رامسر اعزامی به مسابقات ارمنستان در پایان ضمن ارج نهادن  به ارزش و جایگاه مربی و ورزشکاران عنوان نمود : ازآقای بالابندی یکی از مربیان بسیار خوب رامسر که در سبک کیو کوشین ماتسوشیما حرفی برای گفتن در درجات عالیه را دارد و همچنین بعنوان داور در این رشته که همراه تیم  مازندران و منتخب ایران در مسابقات بین االمللی ارمنستان حضور پرررنگ داشتند نیز بر خود وظیفه می دانم که  به جهت همکاری و ترغیب وتشویق  ورزشکاران اعزامی برای روحیه بالای مبارزه  به جهت  کسب عنوان قهرمانی  تقدیر و تشکر می نمایم .     

                         
  گفتنی است ناصر صحرانورد از رامسر ( بعنوان مربی و داور )، حسن بالابندی از رامسر ( بعنوان داور و مربی )و رضا نوری از چالوس (بعنوان داور ) سه نماینده داور ایرانی اعزام به مسابقات بین المللی ارمنستان بودند که مورد تقدیر میزبان مسابقات قرار گرفتند.

عناوین قهرمانی  نماینده تیم مازندران از رامسر با پنج شرکت کننده  در مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته ماتسوشیما ارمنستان به شرح ذیل می باشد :
شایان حسین پور مقام اول
 محمد جواد حاج اقا پور مقام دوم
 ایلیا رشیدی و عرشیا باز گشا مقام سوم

11 2

11 3

11 4

11 5

11 6

11 7

11 8

11 9

11 10

11 11