با استقبال خوب مسئولین و بازیکنان اولین تمرین صنعت ساری در استادیوم شهدای ساری برگزار شد+عکس

 اولین تمرین تیم فوتبال صنعت ساری با استقبال خوب مسئولین و بازیکنان در استادیوم شهدای ساری برگزار شد . به گزارش مازند اسپرت ؛ بعد از اینکه بعضی از دوستان با نام صنعت ساری تمرینات فرمالیته ای را غیرقانونی و بدون حضور حتی یک بازیکن تستی برگزار کرده بودند عصر روز شنبه از ساعت ۱۷ اولین […]

252542 اولین تمرین تیم فوتبال صنعت ساری با استقبال خوب مسئولین و بازیکنان در استادیوم شهدای ساری برگزار شد .

به گزارش مازند اسپرت ؛ بعد از اینکه بعضی از دوستان با نام صنعت ساری تمرینات فرمالیته ای را غیرقانونی و بدون حضور حتی یک بازیکن تستی برگزار کرده بودند عصر روز شنبه از ساعت ۱۷ اولین تمرین تیم فوتبال صنعت ساری با حضور بیش از ۵۰ بازیکن تستی از سایر نقاط کشور و حدود ۲۵ بازیکن اصلی در استادیوم شهدای ساری زیر نظر رضا تقوی و مهدی مناجاتی برگزار شد .

در تمرین امروز صنعت ساری که با استقبال خوبی همراه بود ، مسئولین هیات فوتبال استان و همچنین مسئولین اداره ورزش و جوانان و تنی چند از هواداران این تیم محبوب ساروی از نزدیک نظاره گر اولین تمرین تیم فوتبال صنعت ساری بودند .

نکته قابل توجه بازگشت حضور بازیکنان باتجربه مازندرانی در تیم فوتبال صنعت ساری بود که قصد دارند با همدلی همدیگر این تیم را به جایگاه اصلی خود بازگردانند .

حضور قاسم اکبری ، محسن رحیمی ، محمد مولا ، پیمان سیفی ، مهدی فولادی ، اصغر نادعلی و عباس قادیان ، محمد رحیم پور ، امیر فرهنگ دوست ، مهدی دستاران ، علی عرب و … در اولین تمرین تیم فوتبال صنعت ساری هم در نوع خودش جالب بود . 

گفتنیست گویا عزم بازیکنان مازندرانی حاضر در تیم فوتبال صنعت ساری با حضور رضا تقوی و حمایت های اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان مازندران برای صعود صنعت ساری به لیگ یک جزم شده است و شنیده ها حاکی از این است که روح الله عرب ، علی نوریان ، مصطفی عاقلی و اویس کردجهان هم برای حضور در تیم صنعت ساری و کمک به این تیم اعلام آمادگی کردند تا ساروی ها بعد از هفته ها دلهره منتظر روزهای خوش برای تیم محبوب شهرشان باشند .

 دیگر خبر خوشحال کننده در تیم صنعت ساری حضور ” ابراهیم تقی پور ” به عنوان کمک اول رضا تقوی در این تیم می باشد که همکاری این دو اسطوره میتواند یکی از بهترین خبر ها برای فوتبالی های شهرستان ساری باشد .

به گزارش مازند اسپرت ؛ تمرین بعدی صنعت ساری روز یکشنبه ساعت ۱۷ در استادیوم شهدای ساری برگزار خواهد شد .