سرمربی تیم نساجی قائم‌شهر: نساجی از نظر فنی نسبت به تیم حریف کم و کاستی نداشت

سرمربی تیم نساجی قائم‌شهر گفت: بازیکنان تیم فوتبال نساجی در برابر حریف به لحاظ فنی هیچ کم و کاستی نداشت. به گزارش مازنداسپرت، محمود فکری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به دور از همه مسائل حاشیه‌ای که در این فصل داشته‌ایم و همه با آن آشنا هستند تیم نساجی بازی […]

photo 2016 11 03 19 33 02 mz

سرمربی تیم نساجی قائم‌شهر گفت: بازیکنان تیم فوتبال نساجی در برابر حریف به لحاظ فنی هیچ کم و کاستی نداشت.

به گزارش مازنداسپرت، محمود فکری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به دور از همه مسائل حاشیه‌ای که در این فصل داشته‌ایم و همه با آن آشنا هستند تیم نساجی بازی خوبی ارائه داد، اظهار کرد: تیم ما در هر دو نیمه خوب بازی کرد ولی شاید به این دلیل که در مقابل یک تیم لیگ برتری بازی می‌کردیم بچه‌ها خودباوری همیشه را نداشتند و در لحظات نخست بازی گل را دریافت کردند.

وی افزود: تیم نساجی بعد از دریافت گل نخست، سوار بر بازی شد و موقعیت‌های زیادی در نیمه اول به‌دست آورد ولی نتوانست از آنها استفاده کند.

سرمربی تیم نساجی قائم‌شهر تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود و اینکه بعد از بازی با تیم خونه‌به‌خونه تمرینی نداشت و ۱۰ روز تمرین تعطیل بود، اواخر بازی تیم از نظر بدنی کم آورد و توپ‌هایی که به دست می‌آوردیم لو می‌رفت و نتوانستیم برنامه‌های خود را در زمین اجرا کنیم.

وی از بازیکنان تیمش تقدیر و تشکر کرد و گفت: بازیکنان نساجی جانانه در مقابل تیمی بازی کردند که در رده سوم لیگ برتر قرار دارد و تیم نساجی در این بازی شکل تیم بازنده را نداشت و از ابتدا تا پایان ۹۰ دقیقه فوتبال بازی کرد.

فکری از داوری بازی گلایه کرد و افزود: داورهایی که برای قضاوت می‌آیند لیگ برتری هستند اما نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد که سوت‌هایی می‌زنند که جریان بازی را عوض می‌کند و در همه بازی‌هایی که در خانه انجام داده‌ایم از داوری ناراضی بوده‌ایم.

سرمربی تیم نساجی قائم‌شهر با بیان اینکه تمام دل‌خوشی ما تماشاگران و هواداران پرشور تیم هستند، اظهار کرد: از روزی که وارد تیم شدم هیچ دل‌خوشی نداشته‌ام و فقط و فقط انرژی که به‌من رسید از طرف مردم  و تماشاگران بوده است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه این سومین بازی است که تیم نساجی بازنده میدان است ولی این تماشاگران همچنان سکوها را پر کرده و  از تیم حمایت می‌کنند و من دست تک‌تک آنان را می‌بوسم و امیدوارم اوضاع تیم بهتر شود تا از شرمندگی مردم در بیاییم و خوشحالی را به آنها هدیه دهیم.

سرمربی تیم نساجی قائم‌شهر بیان کرد: سال‌های سال در لیگ برتر بازی و مربیگری کردم و قبل از بازی به بچه‌ها گفتم که کیفیت فنی شما کمتر از تیم نفت نیست و دیدیم که در طول بازی اعتماد به‌نفس و خودباوری بعد از گل بین بازیکنان به‌ وجود آمد و هیچ کم و کاستی از نظر فنی نسبت به تیم حریف نداشتیم.

فکری به واگذاری باشگاه نساجی اشاره کرد و ادامه داد: صحبت‌هایی در مورد مالک جدید شده است و خریدار و فروشنده هر دو همکاری دارند و پرهام با توجه به اینکه برای تیم زحمت کشیده و هزینه کرده‌ است نهایت همکارای را دارد و سنگ‌اندازی نکرده‌ است.

وی در پایان گفت: گروه و خریدار جدید توانایی اداره تیم را دارند و درست است که همه ما صبر و حوصله‌مان تمام شده است ولی این اتفاق مراحلی دارد که باید طی شود و نیازمند زمان است و باید فضایی به وجود آید تا سرمایه‌گذار و خریدار کارشان را انجام دهند و انشالا با همکاری و صبر همه تیمی در شأن نام نساجی و قائم‌شهر به وجود آید.