بازی سختی پیش را داریم/بهروز عطایی:به تیم کاله امیدوارم !

اختصاصی مازنداسپرت:بهروز عطایی سرمربی تیم کاله آمل قبل از دیدار تیمش برابر پیکان تهران در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت به سوالات ما پاسخ داد که در ادامه این گفتگو را می خوانید : *** نظرتون راجع به بازی مقابل پیکان بفرمایید:قطعا بازی سختی پیش رو داریم چون پیکان یکی از مدعیان قهرمانی است […]

aaaattaaaاختصاصی مازنداسپرت:بهروز عطایی سرمربی تیم کاله آمل قبل از دیدار تیمش برابر پیکان تهران در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت به سوالات ما پاسخ داد که در ادامه این گفتگو را می خوانید :

*** نظرتون راجع به بازی مقابل پیکان بفرمایید:
قطعا بازی سختی پیش رو داریم چون پیکان یکی از مدعیان قهرمانی است و طبیعی است که ما بازی سختی داشته باشیم و همچنین مهره هایی که  این تیم در اختیار دارد همچون کاپیتان تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان که در مقابل جوانان ما بازی میکند به سختی این بازی اصافه میکند و ما سعی میکنیم روی نقاط ضعف تیم پیکان و روی نقاط قوت خودمان تمرکز کنیم و ان شالله یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

*** شرایط تیم کاله چطور است ؟ , چون تیم کاله یک تیم بسیار جوان است؟
بله, چون تیم ما جوان است و مسلما این تیم برای آینده بسته شده است و چون اکثر بازیکنان  ما بازیکنان جوان و آینده دار هستند و  ما سعی میکنیم به تجربه ی کامل برسند و با شرایط وفق پیدا کنند.

***آیا به این تیم جوان کاله در این فصل امیدوار بود و هواداران نسبتا نگران آملی رو به این تیم امیدوار کرد؟
بله, ما قطعا به تیمم امیدوارم چون اکثر بچه ها در تیم ملی جوانان بازی میکنند و مسلما تعدادی از آنان در آینده ی نه چندان دور در تیم ملی بزرگسالان بازی خواهند کرد و نگرانی مردم آمل برای جوان بودن تیم مقطعی خواهد بود .  و هدف از این جوانگرایی کمک به تیم ملی است. و یکی از ویژگی های تیم جوان کاله بومی گرایی است که ۳ نفر نفر از ترکیب ۶ نفره داخل زمین ما آملی هستند و ۴نفر در تیم ما هم از مازندران هستند.

*** اکثر ملی پوشان وستاره های والیبال در چند تیم خلاصه شدند , نظر شما چیه؟
مسلما چیز عجیب و غریبی نیست, چون هر تیمی که بودجه ی بهتری داشته باشد بازیکنان با کیفیت تری را در اختیار دارد و میتوان لیگ ایران را به ۳ دسته طبقه بندی کرد .  دسته ی اول تیم هایی مثل بانک سرمایه و پیکان و ارومیه که برای قهرمانی مبارزه میکنند. دسته ی دوم تیم هایی که عزم خود را برای حضور در پلی آف جذم کرده اند و دسته ی سوم که برای فرار از سقوط میجنگند.

***آقای عطایی , تیم شما در هفته ی گذشته,  نتیجه ی بازی را مقابل  شهرداری عمران ساری واگذار کرد, آیا بچه های تیم از نظر روحی روانی برای بازی مقابل پیکان آماده هستند؟
خب بهرحال اولین بازی فصل بود و کمی سختی برای تیم جوان کاله داشته و اصلا طرز فکر  دربی گونه بودن بازی رو نداشتم . بنظرم یک بازی معمولی بین دو تیم بود و تیم حریف بسته بازی کرد و بازی رو پیروز شدند.

***صحبت پایانی:
صحبتی خاصی ندارم, با تشکر از شما و همکارانتون.