صحبت های مدیرکل ورزش به مناسبت آغاز هفته تربیبت بدنی/حبیب حسین زادگان از اجرای ۴۰۰ برنامه فرهنگی- ورزشی برای آقایان و بانوان خبرداد

به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در گفتگویی با خبرنگار مازند اسپرت گفت :بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی- ورزشی هم برای (آقایان و بانوان) در نظر داشته ایم. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از ساری، حبیب حسین زادگان در گفتگویی اختصای با این پایگاه خبری ضمن […]

habiiiiibbبه مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در گفتگویی با خبرنگار مازند اسپرت گفت :بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی- ورزشی هم برای (آقایان و بانوان) در نظر داشته ایم.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از ساری، حبیب حسین زادگان در گفتگویی اختصای با این پایگاه خبری ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: استان مازندران از استان های نزدیک به پایتخت و جز استان های تاثیرگذار در امر ورزش محسوب می شود.

وی افزود: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، از ماه ها قبل و همچنین هفته های پیش، تدابیر و برنامه ریزی هایی جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مناسبت ورزشی صورت گرفت تا نسبت به سنوات گذشته امسال برنامه های متنوع و مفرحی در پیش رو داشته باشیم.

این مسئول ورزشی در ادامه خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی- ورزشی هم برای (آقایان و بانوان) در نظر داشته و ناگفته نماند این برنامه هم در سطح شهر و هم در سطح روستا با کمترین خطا و انحراف قابل برگزاری می باشد.

وی با بیان اینکه شروع هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهر ماه تا ۲ آبان ماه می باشد اظهار داشت: در این مدت زمانی، افتتاح چند پروژه عمرانی با هزینه بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال، در پیش رو داشته که کمک فراوانی به زیرساخت های ورزشی در سراسر استان مازندران دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه در ایام هفته تربیت بدنی، خدمات مناسبی را برای شهروندان داریم، بیان داشت: برنامه های جدید و متنوع برای ورزش کارکنان، کارگران، دانشگاهیان و هم در شهرها و روستاها خواهیم داشت که ناگفته نماند ورزش کارکنان اعم از؛ فوتسال و ورزشهای دیگر را از روز گذشته در شهرستان رامسر آغاز به کار کرد.

وی در باب پروژه خانه کشتی شهرستان جویبار خاطرنشان کرد: این پروژه از خواسته ها و تاکیدات مکرر دکتر گودرزی وزیر ورزش و مطالبات مردم فهیم مازندران است که هر چه زودتر این پروژه روند عملیاتی شدنش را در پیش گرفته است.

حسین زادگان عنوان کرد: با توجه به اینکه ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران از علاقمندان در حوزه ورزش می باشد لذا با جلسه ای که با ریاست جمهوری دارد این اصل را مدنظر داشته و در جلسه از جانب وی عنوان میشود که هر چه زودتر شاهد شکوفایی و اجرایی شدن این پروژه باشیم.

وی با بیان اینکه در حال مذاکره با یک شرکت معتبر و خوب هستیم، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی پیشنهاد داد که این طرح را به فوریت تبدیل به کارگاه کند و بنابراینکه ما با مشکل تامین اعتبار مواجه هستیم لذا قرار است ظرف ۲ سال آینده، این پروژه را به یک جای خوب و قابل قبول برسانیم.

حسین زادگان در پایان ضمن قدردانی از زحمات و همراهی تمامی مدیران، گفت: چه مدیران ملی و چه استانی تاکید در تاسیس کارگاه دارند که هر چه زودتر این امکانات در خدمت شهروندان فهیم قرار گیرد.

 

مصاحبه : احمد قربانی

تنظیم : فرزانه حسنی